کد خبر : 5210
تاریخ انتشار : شنبه 7 فوریه 2015 - 13:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت اهر افتتاح شد بسته هستند

پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت اهر افتتاح شد

پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت اهر افتتاح شد

به گزارش اهروصال، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید آغاز شد.    در ابتدای مراسم خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای آذربایجان با ارائه گزارشی، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر با ابراز خرسندی از حضور فرماندار و سایر مدیران و مسئولین شهرستان اهر در این مراسم

به گزارش اهروصال، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید آغاز شد.

 

Aharvesal93111400016

 در ابتدای مراسم خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای آذربایجان با ارائه گزارشی، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر با ابراز خرسندی از حضور فرماندار و سایر مدیران و مسئولین شهرستان اهر در این مراسم اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای آذربایجان در راستای تحقق هرچه بهتر اهداف وزارت نیرو مبنی بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق و نیز پاسخگویی به نیازها مصرف مشترکین و مردم، اقدامات موثری انجام می دهد و در این راستا، امروز شاهد بهره برداری از پروژه های توسعه صنعت برق در منطقه اهر هستیم.

وی با ارائه آماری از آخرین وضعیت صنعت برق استان در بخش مشترکین توزیع و عمده، ظرفیت نیروگاههای منطقه در بخش گاز و حرارتی، میزان تولید برق از انرژی تجدید پذیر و نیز خطوط مورد بهره برداری در بخش انتقال را برای حاضرین تشریح و طرحهای توسعه ای این شرکت در افق پنج ساله را اعلام نمود.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق آذربایجان تعداد کل پروژه های مصوب برق منطقه ای آذربایجان در سطح استان را ۱۲۳ پروژه در بخش خط و پست با اعتبار حدود ۲۳۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این تعداد پروژه، ۳۴ مورد با مجموع ۲۰۱۸ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در سال ۹۳ فعال و در حال اجرا می باشد.

مهندس نیکورای پروژه های توسعه شبکه ، افزایش ظرفیت و نیز احداث پست در سطح شهرستان اهر را نیز به سمع و نظر حاضرین رساند.

 

Aharvesal93111400017

سید محمد عابدی فرماندار شهرستان اهر طی سخنانی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به بخشی از خدمات دولت در زمان پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی انرژی برق را به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های جامعه دانست و گفت: یکی از عوامل توسعه هر مملکت و جامعه انرژی برق است و این مهم بعد از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مسایل مهم نظام اسلامی قرار گرفت. وی انتقال انرژی برق به مناطق دوردست کشورمان بخصوص روستاها را از مشخصه های مهم خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: شهر اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران نیازهای بیشتری برای اجرای پروژه های صنعت برق دارد واین منطقه ظرفیت های بیشتری نیز در موضوع بهره مندی از انرژیهای نو دارد.

فرماندار اهر در پایان سخنان خود اعلام آمادگی و همکاری این شهرستان در موضوع جذب سرمایه گذاری در بخش برق را به اطلاع مسئولین برق آذربایجان رساند.

 

 

Aharvesal93111400022

در پایان این مراسم کار بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سیلوی اهر بدست فرماندار کلید زنی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.