کد خبر : 51264
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 نوامبر 2015 - 12:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همدلی و هم‌زبانی مردم اهر با نوای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان بسته هستند

همدلی و هم‌زبانی مردم اهر با نوای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان

همدلی و هم‌زبانی مردم اهر با نوای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار اهروصال، مردم همیشه درصحنه شهرستان اهر همزمان با سراسر شهرهای کشور و همگام با مردم سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ضد استکباری سر دادند. راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته با شور و شعف خاصی برخوردار بوده و هزاران دانش‌آموز، دانشجو، بازاری، کارمندان، رؤسای

به گزارش خبرنگار اهروصال، مردم همیشه درصحنه شهرستان اهر همزمان با سراسر شهرهای کشور و همگام با مردم سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ضد استکباری سر دادند.

راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته با شور و شعف خاصی برخوردار بوده و هزاران دانش‌آموز، دانشجو، بازاری، کارمندان، رؤسای ادارات و ائمه جمعه، همه امروز برای اثبات حقانیت و محکوم کردن جنایت‌های استکبار و آمریکا به خیابان‌ها آمده بودند.

مردم شهرستان اهر از مسیر چندگانه از مقابل عمارت شهرداری حرکت کرده و میدان ۱۵ خرداد – چایکنار غربی و شرقی – میدان یادبود – چهارراه معلم و در پایان با تجمع در مقابل پارک شیخ شهاب‌الدین قطعنامه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قرائت شد.

در این روز که با عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است، حضور نسل سوم و نسل چهارم، به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان، چشمگیر است و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» جنایات استکبار جهانی را محکوم کرده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

گفتنی است؛ سخنران پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان بر عهده آیت‌الله جواد حاجی‌زاده بود و بعد از سخنرانی وی پرچم‌های اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.