کد خبر : 5119
تاریخ انتشار : شنبه 7 فوریه 2015 - 6:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساختمان آزمایشگاه تخصصی آب امور آب و فاضلاب شهر اهر افتتاح شد بسته هستند

ساختمان آزمایشگاه تخصصی آب امور آب و فاضلاب شهر اهر افتتاح شد

ساختمان آزمایشگاه تخصصی آب امور آب و فاضلاب شهر اهر افتتاح شد

به گزارش اهروصال، مهندس جعفر تیزمغز رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اهر ضمن تشکر از حضور میهمانان و حاضرین در مراسم اظهار داشت: ساختمان آزمایشگاه آب امور آب و فاضلاب شهر اهر در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع اعیانی احداث شده وبرای عملیات اجرایی آن بیش از ۸۲۰ میلیون ریال اعتباراز منابع داخلی

به گزارش اهروصال، مهندس جعفر تیزمغز رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اهر ضمن تشکر از حضور میهمانان و حاضرین در مراسم اظهار داشت: ساختمان آزمایشگاه آب امور آب و فاضلاب شهر اهر در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع اعیانی احداث شده وبرای عملیات اجرایی آن بیش از ۸۲۰ میلیون ریال اعتباراز منابع داخلی هزینه شده است.
وی افزود:  شهر اهردارای۳۳ هزار فقره انشعاب آب و ۲۷ هزار فقره انشعاب فاضلاب می باشد و با حجم تولیدی آب حدود ۵/۷ میلیون متر مکعب در سال به شهروندان خدمات رسانی می نماید .
وی اضافه کرد: این آزمایشگاه دارای چندین بخش بوده که آزمایشات مربوط به فیزیکوشیمی شامل آزمایشات کدورت و رنگ ، بخش میکروبیولوژی شامل کشت نمونه واتاق انبار مواد شیمیایی و اتاق استریل می باشد .
وی در پایان خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه به منظور سنجش سلامتی آب، آزمایشات مختلفی از جمله میکروبی و بیولوژیکی و شیمیایی بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه علاوه بر خود شهرستان اهردر شهرهای، هریس، کلیبر، ورزقان، خواجه، هوراند، بخشایش و زرنق انجام خواهد داد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.