کد خبر : 51181
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 نوامبر 2015 - 9:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با افت فشار در فصل سرما گاز کارخانه‌های اهر به جای منازل قطع می‌شود بسته هستند

با افت فشار در فصل سرما گاز کارخانه‌های اهر به جای منازل قطع می‌شود

با افت فشار در فصل سرما گاز کارخانه‌های اهر به جای منازل قطع می‌شود

مستعلی مرادی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اهروصال، ضمن انتقاد از اینکه برخی از ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همکاری مطلوبی در موضوع صرفه‌جویی نعمت طبیعی گاز ندارند، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش مصرف گاز در شهرستان اهر سازمان‌هایی درباره استفاده بهینه نقش مؤثر و مفیدی از خود

مستعلی مرادی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اهروصال، ضمن انتقاد از اینکه برخی از ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همکاری مطلوبی در موضوع صرفه‌جویی نعمت طبیعی گاز ندارند، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش مصرف گاز در شهرستان اهر سازمان‌هایی درباره استفاده بهینه نقش مؤثر و مفیدی از خود ایفاء می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز قبل وقوع هرگونه بحران از تمامی شبکه‌های گازرسانی نگهداری می‌کند، افزود: شرکت گاز در جریان زلزله ارسباران از هیچ تلاشی فروگذار نکرد؛ اکنون نیز توانایی بالا و آمادگی کاملی در هنگام بحران‌ها را خواهد داشت.

مرادی اضافه کرد: برای حفظ و نگهداری مناسب از شبکه‌های گازرسانی شهرستان‌های اهر و هوراند درباره تأمین اعتبار پیشنهادهایی شده و بزودی از سوی شرکت گاز استان تأمین می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر بابیان اینکه اگر مشکلی در خط انتقال گاز نداشته باشیم هیچگونه قطعی و یا افت فشار در تأمین گاز مردم اهر و هوراند نخواهیم داشت، تصریح کرد: اگر مشکلی از قبیل افت فشار گاز طی زمستان در شهرستان اهر و هوراند داشته باشیم مجبور به قطع کردن سوخت گاز کارخانه‌ها و صنایع خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در هر شرایط گاز منازل شهروندان قطع نخواهد شد ولی بایستی مردم نیز درباره صرفه جویی دقت‌های لازم را داشته باشند، براساس پیش بینی‌های هواشناسی زمستان امسال همراه با پدید آل نینو خواهد بود که شاید سخت تر از سال‌های قبل فصل سرما را سپری کنیم.

مرادی به تجهیز نانوایی‌ها به سوخت دوگانه نیز اشاره کرد و گفت: نانوایی‌های شهرستان اهر برای صرفه جویی بیشتر و در هنگام قطعی احتمالی گاز نیازمند به استفاده از سایر سوخت‌ها هستند تا از تعطیلی نانوایی‌ها جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۱هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان اهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجموعاً ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی در شهرستان اهر بهره مند هستند.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر در پایان یادآور شد: ۹۸درصد مدارس شهری اهر از گاز استفاده می‌کنند و سیستم‌های گرمایشی این مدارس قابلیت استفاده از سوخت گازوئیلی را دارند ولی به‌دلیل نبود اعتبار کافی انجام نشده است و همچنین برای مدارس روستایی از پکیج استفاده می‌شود و این سیستم‌ها قابلیت دوگانه سوزی را ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.