کد خبر : 50936
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 نوامبر 2015 - 19:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اصل اساسی اندیشه امام خمینی (ره) اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی بود بسته هستند

اصل اساسی اندیشه امام خمینی (ره) اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی بود

اصل اساسی اندیشه امام خمینی (ره) اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی بود

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، سردار غلام عسگر کریمیان در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اکنون در پیچ تاریخی و دوران گذار است، اظهار داشت: امروزه، هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام در آینده انقلاب اثر بخش است. وی افزود: در مراحل مختلف وقوع، تثبیت

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، سردار غلام عسگر کریمیان در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اکنون در پیچ تاریخی و دوران گذار است، اظهار داشت: امروزه، هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام در آینده انقلاب اثر بخش است.

وی افزود: در مراحل مختلف وقوع، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی دشمنان تلاش زیادی کردند تا با سد کردن مقابل سیل خروشان انقلاب، از تداوم آن جلوگیری کند.

فرمانده سپاه عاشورا، این انقلاب را برگرفته از اسلام ناب محمدی دانست و گفت: این انقلاب در مقابل اسلام مرتجع آمریکایی و سکولار ایستاد و با ۳۷ سال سراسر حماسه و توأم با توطئه‌های مختلف که هر یک از این توطئه‌ها برای سقوط و شکست یک نظام و کشور کفایت می‌کرد.

سردار کریمیان، با بیان اینکه بعد از گذشت حدود ۴ دهه،  استحکام نظام خدشه دار نشده و روز به روز تقویت شد، تصریح کرد: برخی تلاش می‌کنند تا القا کنند که امام خمینی (ره) و اصول وی که بر مبنای آن انقلاب کرد، دچار خدشه شده است.

وی با تاکید بر اینکه آنهایی که به دنبال این جریان سازی هستند، در دوران امام خمینی (ره) به ایشان اعتقاد نداشتند و اکنون سنگ امام را با اهل بیت امام، افکار امام و اصول امام به سینه می‌زنند، اظهار داشت: برخی نقل قول‌ها و خاطرات از امام خمینی (ره) یک‌سویه است و بدون سند بیان می‌شود، پایه و اساسی ندارد و تماماً کذب محض است.

فرمانده سپاه عاشورا، اصول امام خمینی (ره) برای انقلاب، تداوم و صدور آن را در ۷ اصل عنوان کرد و ادامه داد: اصل اول حرکت امام خمینی (ره)، اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی، اسلام عافیت طلبان و اسلام مرتجعین و به ظاهر روشنفکران بود.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه اسلام واقعی، اسلام عدالت، فرهنگ عاشورایی و تکیه بر مستضعفین است، تصریح کرد: باید بر پایه این اسلام، در برابر یزیدیان زمان و استبداد ایستاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.