کد خبر : 50612
تاریخ انتشار : جمعه 30 اکتبر 2015 - 19:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا در اجرای برجام بدعهدی کند، ایران ۹۴ پرشورتر از ۵۸ در برابرش می‌ایستد بسته هستند

آمریکا در اجرای برجام بدعهدی کند، ایران ۹۴ پرشورتر از ۵۸ در برابرش می‌ایستد

آمریکا در اجرای برجام بدعهدی کند، ایران ۹۴ پرشورتر از ۵۸ در برابرش می‌ایستد

به گزارش اهروصال، آیت الله محسن مجتهد شبستری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، اظهار داشت: در این روز سخنرانی کوبنده امام خمینی (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون که تیر خلاصی بر استقلال کشور بود، منجر به تبعید ایشان از کشور شد. وی تسخیر لانه

به گزارش اهروصال، آیت الله محسن مجتهد شبستری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، اظهار داشت: در این روز سخنرانی کوبنده امام خمینی (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون که تیر خلاصی بر استقلال کشور بود، منجر به تبعید ایشان از کشور شد.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی را یادآور شد و افزود: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی، مشخص شد که سفارتخانه آمریکا، به جاسوس خانه تبدیل شده است که جوانان انقلابی با شناخت توطئه‌های این لانه جاسوسی علیه انقلاب اسلامی، با تسخیر آن، به تعبیر امام راحل (ره)، انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول را انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تصریح کرد:مطمنا تظاهرات امسال مردم در ۱۳ آبان ماه، پرشور و گسترده تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

آیت الله مجتهد شبستری، با تاکید بر تداوم زیاده گویی‌های آمریکا علیه ایران، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی علی‌رغم حضور آمریکا در مذاکرات هسته ای با ایران، ذره‌ای از دشمنی آنان علیه ایران کاسته نشده و همچنان قصد نفوذ به کشور را دارند.

وی افزود: آمریکا بداند اگر در اجرای برجام بدعهدی کرده و از زیاده خواهی‌هایش دست برندارد، ملت ایران سال ۹۴، پرشورتر از سال ۵۸، در برابر آمریکا خواهد ایستاد.

امام جمعه تبریز، با انتقاد شدید از صدور حکم اعدام آل سعود علیه شیخ باقر النمر، خاطرنشان کرد: این دادگاه و حکم، حکایت از سردرگمی این رژیم جنایتکار است که موج جدید اعتراض خیابانی شیعیان این کشور را علیه آل سعود، به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این اعتراضات همراه با اختلافات درونی خاندان سعودی، رژیم سعودی را در باتلاق سختی قرار داده است، گفت: برافروختن آتش جنگ علیه مردم مظلوم یمن و خصوصاً فاجعه منا، دامن این رییم را خواهد گرفت.

آیت الله مجتهد شبستری، با یادآوری ۸ آبان ماه و آغاز هفته بسیج دانشجویی، به رشادت‌های شهید نوجوان، حسین فهمیده اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار، علی‌رغم سن کم، روح بزرگی داشت که حضرت امام (ره) از آن، به “رهبر” تعبیر کردند.

وی تفکر بسیجی را، دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از رهبری و ولی فقیه زمان دانست و افزود: الحمدلله بسیج و تفکر بسیجی در تمام اقشار در حال گسترش است و حدود ۵۰ درصد دانش آموزان، در این تشکل انقلابی عضویت دارند.

امام جمعه تبریز، همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت آیت الله قاضی طباطبایی، خاطرنشان کرد: ایشان از آغاز نهضت، همراه و ارادتمند حضرت امام خمینی (ره) بود و رهبری انقلاب در آذربایجان برعهده ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ادامه داد: ایشان پس از زندان و تبعیدهای مختلف، اولین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز بود که توسط منافقین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.