کد خبر : 5003
تاریخ انتشار : جمعه 6 فوریه 2015 - 12:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آخرین اخبار از هواپیمای مفقود شده در رامسر/کاردار عربستان به رامسر رفت+تصاویر خلبان و سرنشین عربستانی بسته هستند

آخرین اخبار از هواپیمای مفقود شده در رامسر/کاردار عربستان به رامسر رفت+تصاویر خلبان و سرنشین عربستانی

آخرین اخبار از هواپیمای مفقود شده در رامسر/کاردار عربستان به رامسر رفت+تصاویر خلبان و سرنشین عربستانی

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند روز پیش بود که اعلام شد یک فروند کایت تفریحی فرودگاه رامسر با دوسرنشین بر فراز آسمان رامسر در منطقه دریایی ناپدید شد. رستم زرودی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در همین رابطه اظهار داشت: یک فروند هواپیمای کوچک آموزشی ـ تفریحی متعلق به یکی





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند روز پیش بود که اعلام شد یک فروند کایت تفریحی فرودگاه رامسر با دوسرنشین بر فراز آسمان رامسر در منطقه دریایی ناپدید شد.

رستم زرودی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در همین رابطه اظهار داشت: یک فروند هواپیمای کوچک آموزشی ـ تفریحی متعلق به یکی از شرکت‌های خصوصی، از رامسر به سمت گیلان در حرکت بود که به علت مه غلیظ و کاهش دید به ۸۰۰ متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع و تا این ساعت هیچ خبری دریافت نشده است.

وی تصریح کرد: این هواپیمای دو منظوره (تفریحی و آموزشی)، یک مسافر برای هدف گردشگری داشت که خلبان هواپیما ایرانی و نام او مهدی قلی است، مسافر هواپیما نیز تبعه عربستان بوده و حبییب بن شعیب بن محمد خبیت نام دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: غیر از تلاش‌هایی که در استان گیلان برای یافتن هواپیمای مفقود شده در حال انجام است، اکیپ‌های مختلفی از هلال‌احمر، محیط‌بانی، جنگلبانی، دریابانی، نیروهای مردمی و هیئت کوهنوردی مازندران نیز در حوزه دریایی و جنگلی در حال جست‌وجوی این هواپیما هستند.

بنا بر اطلاع خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا کاردار عربستان هم جهت پیگیری سرنوشت تبعه این کشور که به دلیل سقوط هواپیمای تفریحی از دوشنبه مفقود شده به رامسر رفته است.

 

سایت نیمه پر در این باره نوشت :با وجود اینکه نیروهای امدادی در حال انجام عملیات پیدا شدن ردی از خلبان و سرنشین هواپیمای تفریحی سقوط کرده در دریای مازندران هستند امروز عکس های خلبان و تبعه عربستانی در فضای مجازی منتشر شد.

خلبان هواپیما سقوط شده در رامسر نام او علیرضا زاد مهدی قلی است و مسافر هواپیما نیز تبعه عربستان بوده و حبییب بن شعیب بن محمد خبیت نام دارد.

PhotoGrid_1423217040948 PhotoGrid_1423217091752 PhotoGrid_1423217124293 PhotoGrid_1423217161773

PhotoGrid_1423217221460

این سایت محلی همچنین گزارش داد که رستم زرودی در جمع مسئولان رامسر گفت: پروازهای تفریحی یکی از زمینه های جذب گردشگر در رامسر است.

وی افزود: بعد از تلاش های بی دریغ امدادگران و نیروهای مردمی امروز نیز بخش جلویی هواپیما پیدا شده است و امدادگران در همان حوزه مشغول فعالیت برای پیدا شدن مفقودین این حادثه هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر عملیات سطحی با پاکسازی کامل تمام شده است و عملیات زیر سظحی نیز با استفاده از غواصان و صیادان بومی در حال انجام می باشد.

زرودی بیان داشت: به علت مه غلیظ و مواج بودن دریا در روز پنج شنبه عملیات نیروهای امدادگر به کندی پیش می رفت که با مساعد  شدن هوا و ارتفاع موج دریا عملیات در حال انجام است.

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران در رامسر گفت: از عضر امروز با کم شدن ارتفاع موج دریا، دستگاه اسکنر از بندر نوشهر به منظور تسریع در پیدا شدن مفقودین حادثه سقوط هواپیما وارد رامسر می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.