کد خبر : 49278
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 اکتبر 2015 - 10:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مشکلات زیست محیطی اهر با راه اندازی مجدد کارخانه کمپوست حل خواهد شد بسته هستند

مشکلات زیست محیطی اهر با راه اندازی مجدد کارخانه کمپوست حل خواهد شد

مشکلات زیست محیطی اهر با راه اندازی مجدد کارخانه کمپوست حل خواهد شد

به گزارش اهروصال، اکبر فلاح در حاشیه بازدید از کارخانه کمپوست در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ظرفیت اسمی این کارخانه ۳۰۰ تن در روز می باشد که علاوه بر تبدیل روزانه ۱۵۰ تن زباله شهرستان اهر به شهرهای همجوار نیز ارائه خدمات خواهد کرد. وی علت این تعطیلی این کارخانه را اختلاف شهرداری با سرمایه

به گزارش اهروصال، اکبر فلاح در حاشیه بازدید از کارخانه کمپوست در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ظرفیت اسمی این کارخانه ۳۰۰ تن در روز می باشد که علاوه بر تبدیل روزانه ۱۵۰ تن زباله شهرستان اهر به شهرهای همجوار نیز ارائه خدمات خواهد کرد.
وی علت این تعطیلی این کارخانه را اختلاف شهرداری با سرمایه گذار بخش خصوصی و عدم تعهد شهرداری به توافقات در گذشته خود اعلام کرد و افزود: با این وجود و با توجه به نیاز شهرستان به راه اندازی مجدد این کارخانه، امسال اهتمام جدی داریم تا مشکل این مجموعه بزرگ خدماتی را مرتفع کنیم.
سرمایه گذار طرف مشارکت شهرداری اهر نیز در خصوص تعطیلی این کارخانه گفت: متأسفانه در گذشته شهرداری به تعهدات خود که ۳۰ درصد سهم شهرداری و ۷۰ درصد بخش خصوصی است عمل نکرد و این کارخانه به علت عدم حمایت شهرداری پس از شش ماه تعطیل شد.
وی گفت: در این کارخانه علاوه بر اینکه ۶۰ نفر از کارگران اهری که با تعطیلی آن بیکار شده بودند به کار خود باز خواهند گشت، همچنین یکی از مشکلات زیست محیطی شهرستان با راه اندازی مجدد آن حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.