کد خبر : 49251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اکتبر 2015 - 10:56

واگذاری قطعه زمین برای احداث ساختمان ستاد امر به معروف در اهر ضروری است

واگذاری قطعه زمین برای احداث ساختمان ستاد امر به معروف در اهر ضروری است

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر، اظهار داشت: فرهنگ عاشورایی تجلی اسلام بوده که اگر این فرهنگ نبود قطعاً انقلاب اسلامی هیچگونه ثمره ای نداشت. وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر، اظهار داشت: فرهنگ عاشورایی تجلی اسلام بوده که اگر این فرهنگ نبود قطعاً انقلاب اسلامی هیچگونه ثمره ای نداشت.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: قوم یزید برخی بدعت‌ها را وارد دین اسلام کرده بود و سیدالشهداء با قیام خود اسلام را زنده نگه داشته است.

حاجی زاده سرافرازی و موفقیت‌های ایران را برگرفته از اسلام دانست و ادامه داد: مستشاران کشورمان حمایت از مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و فلسطین را یک وظیفه در قبال دین اسلام می‌دانند و در تمامی عرصه‌ها بخصوص مقابله با داعشی‌ها و تکفیری‌هایی که امروز کشورهای اسلامی را به حاشیه کشیده اند وارد میدان شده‌اند.

امام جمعه اهر بابیان اینکه امر به معروف نوع دیگر فعالیت‌های فرهنگی بوده و باید در جامعه بسترسازی شود، تصریح کرد: هر سازمان و نهادی در کشور یک تشکیلات دارد ولی برای ستاد امر به معروف چنین تعریف نشده است.

وی بر لزوم واگذاری زمین برای احداث ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر و احداث ساختمان ستاد این تشکیلات لازم و ضروری است.

حاجی زاده تبلیغ فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بسیار مهم تر از اجرای آن عنان کرد و بیان داشت: مسئولان دخیل در اجرای امر به معروف برای تحقق دستورالعمل‌های ستاد این فریضه واجب بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه اهر در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاش هستند تا چهره اسلام را خشن جلوه داده و از طریقه‌های مختلف سوء استفاده کنند، خاطرنشان کرد: امر به معروف تنها برای حجاب و عفاف منتهی نمی‌شود و باید آمران به دیگر مسائل نیز توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ا چهارشنبه , 21 اکتبر 2015 - 14:42

به ………………………… باید کارخانه درست شود تا جوانان بیکار نماند اولین دغدغه مسولان وامام جمعه باید شغل جوانان باشه

نظرات بسته شده است.