کد خبر : 4892
تاریخ انتشار : جمعه 6 فوریه 2015 - 4:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیچ فشار و تحریمی نمی تواند ملت را از مسیر پیشرفت باز دارد/شهدا ژست دوستی مسئولین با مستکبرین را نمی پسندند بسته هستند

هیچ فشار و تحریمی نمی تواند ملت را از مسیر پیشرفت باز دارد/شهدا ژست دوستی مسئولین با مستکبرین را نمی پسندند

هیچ فشار و تحریمی نمی تواند ملت را از مسیر پیشرفت باز دارد/شهدا ژست دوستی مسئولین با مستکبرین را نمی پسندند

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادوراه ۵۱۲ شهید آماد و پشتیبانی استان اصفهان که در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد گفت: با این یادواره ها یاد شهدا گرامی داشته شده و رسم شهدا دنبال می شود. سردار نقدی به بمباران





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادوراه ۵۱۲ شهید آماد و پشتیبانی استان اصفهان که در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد گفت: با این یادواره ها یاد شهدا گرامی داشته شده و رسم شهدا دنبال می شود.

سردار نقدی به بمباران و موشکباران شهرهای کشور توسط رژیم بعثی در جنگ تحمیلی اشاره نموده و اظهار داشت: در آن زمان برای پاسخگویی به این حملات، تمام کارشناسان فنی و نخبگان کشور نتوانستند سلاحی را تولید کنند که از فاصله ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلومتری، بغداد را هدف قرار دهد و تمام تلاش ها ناموفق بود اما امروز با تکیه بر تفکر شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی، ایران عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار قرار می دهد.

وی با بیان اینکه نیروهای آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس با تاسی به حضرت عباس علیه السلام حماسه های بزرگی را آفریدند، افزود: آنها زیر گلوله باران دشمن در حالیکه نه جان پناهی داشتند و نه سنگری، مهمات و غذا و امکانات درمانی را بی وقفه به خط مقدم می رساندند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این عزم و جدیت در دفاع از آرمان ها و ارزش ها، پدیده هایی را در دفاع مقدس رقم زد که در هیچ کجای دنیا و در هیچ ارتشی سابقه نداشته است. در بحبوحه عملیات، این توان و اراده نیروهای آماد و پشتیبانی بود که غذای گرم و مهمات کافی را به خط مقدم می رساند.

وی با اشاره به دلاورمردی های نیروهای آماد و پشتیبانی در جنگ ابراز داشت: آن نیروها در دوران دفاع مقدس و در اوج تحریم های همه جانبه ای که از سوی ابرقدرت ها و مستکبرین بر ملت ایران تحمیل می شد حتی لحظه ای عقب ننشسته و در اراده آنها تزلزلی پیش نیامد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه آنها حتی یک بار هم نگفتند نمی توانیم یا نمی شود، ادامه داد: نیروهای آماد و پشتیبانی به هر شیوه ای که بود امکانات را تامین و به جبهه ها می رساندند و در تحقق وعده هیهات منا الذله که قرار بود ملت عملی کند و عملی شد، نقش مهمی داشتند. با همین تفکر و اراده بود که در همه تاریخ ِ ملت ایران، قطعه ای درخشان تر از دفاع مقدس ایجاد نشد چراکه این ملت با دست خالی و تنها در مقابل تمام ابرقدرت ها ایستاد و این حماسه بزرگ را رقم زد.

وی استمرار راه شهدا و قدردانی از میراث گرانبهای شهدا را خواسته امروز ولایت عنوان نموده و تاکید کرد: امروز با این همه پیشرفت کشور اگر تمامی مرزهای ایران را ببندند و اجازه ورود هیچ چیز را ندهند، ملت ایران می تواند نیازهای خود را تامین و به پیشرفت خود ادامه دهد.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر همان تفکر نیروهای آمادی دوران دفاع مقدس در مسئولین و مدیران کشور حاکم باشد، هیچ فشار و تحریمی نمی تواند این ملت را از مسیر پیشرفت خود باز دارد.

وی استقامت و ایستادگی را تکلیف امروز و خواسته شهدا دانسته و تاکید کرد: شهدا ژست دوستی مسئولین را با مستکبرین در جلوی دوربین ها نمی پسندند.

رییس سازمان بسیج مستضفین در پایان سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران همان ملتی است که با آرمان های انقلاب خود، آمریکا را با تمام ابهت و قدرت ۳۵ سال پیش شکست داد و ابهت و هیمنه آن را در جهان شکست و این ملت قطعا با این قدرت و پیشرفت امروز که به برکت انقلاب نصیبش شده می تواند بر آمریکایی که مترسکی از آن ابرقدرت سابق است فائق آید پس باید در برابر آنها ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.