کد خبر : 48797
تاریخ انتشار : شنبه 17 اکتبر 2015 - 15:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ناجی پرسپولیس در صدر با ارزش ترین های لیگ بسته هستند

ناجی پرسپولیس در صدر با ارزش ترین های لیگ

ناجی پرسپولیس در صدر با ارزش ترین های لیگ

به گزارش اهروصال، پس از پایان بازی های هفته هشتم تغییر و تحولاتی در رده بندی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر به وجود آمده است. اول – ۸.۵ امتیاز مهدی طارمی؛ سلطان محوطه جریمه مهاجم بوشهری پرسپولیسی ها را می توان به نوعی مرد اول محوطه جریمه دانست چرا که وی همه امتیازات خود

به گزارش اهروصال، پس از پایان بازی های هفته هشتم تغییر و تحولاتی در رده بندی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر به وجود آمده است.

اول – ۸.۵ امتیاز
مهدی طارمی؛ سلطان محوطه جریمه

مهاجم بوشهری پرسپولیسی ها را می توان به نوعی مرد اول محوطه جریمه دانست چرا که وی همه امتیازات خود را از گلزنی و گرفتن پنالتی به دست آورده است. وی با گلی که در دیدار با صبا برای تیمش به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد شش رساند تا به همراه رقیب راه آهنی خود در صدر جدول گلزنان بایستد، دیدار که در آن طارمی نتوانست برای تیمش پنالتی به دست آورد، وی علاوه از ۶ امتیاز مربوط به شش گل خود، ۵ بار نیز برای سرخ پوشان پنالتی کسب کرد که البته برای وی سودی نداشت چرا که یکی از گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دوم – ۷.۵ امتیاز
مهرداد محمدی؛ سرآمد همه پدیده های لیگ

هافبک – مهاجم راه آهنی ها که به همراه برادر دو قلوی خود این روزها مشغول ترک تازی هستند، همه از خود از رد پایی به جا گذاشته اند، از تیم ملی امید تا تیم ملی بزرگسالان(که البته میلاد محمدی دعوت می شود) و جدول گلزنان و ارزشمندترین ها و …، مهرداد با دو گلی که وارد دروازه استقلال اهواز کرد توانست شمار گل های خود را به مانند مهدی طارمی به عدد ۶ برساند، البته مهرداد یک بار نیز یک پاس گل برای سایر هم بازیانش ارسال کرد و در بازی برابر استقلالی ها نیز موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش به دست بیاورد. وی این روزها رقابت تنگاتنگی با مهاجم سرخ پوشان دارد و در تلاش است تا در دومین سال حضور در سطح اول فوتبال ایران نام خود را پس انداختن بر سر زبان، جاودانه کند.

سوم – ۵ امتیاز
امین منوچهری؛ اوج گیری پس از اخراج

مهاجم باتجربه راه آهنی که پس از کش و قوس های فراوان، لیگ پانزدهم را نیز در همین تیم ماند، پس از شروع خوب ابتدای فصل، بنا به دلایلی توسط سرمربی وقت این تیم، از مجموعه راه آهن اخراج شد اما با آمدن مهدی تارتار وی مجددا به جمع هم بازیانش بازگشت و در بازی برابر استقلال اهواز نیز یک گل و یک پاس گل از خود به جا گذاشت. منوچهری پنج امتیاز خود را از دو گل و سه پاس گل به دست آورده است و اکنون به همراه رقیب استقلالی خود در رده سوم این جدول ایستاده است.
امید ابراهیمی؛ پنج گل تنها در سه بازی

هافبک دفاعی استقلالی ها که پنالتی زن اول این تیم نیز محسوب می شود با ۵ گلی که برای تیمش به ثمر رسانده است توانسته به پنج امتیاز مورد نظر دست یافته است. وی این تعداد گل خود را در سه بازی به ثمر رسانده است، دو گل در برابر ملوان، دو گل در برابر راه آهن و یک نیز در برابر نفت تهران حاصل بازی های هافبک دفاعی ملی پوش آبی هاست، البته ابراهیمی سه گل از این تعداد گل ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

سوم – ۴.۵ امتیاز
حسن بیت سعید؛ آهسته و پیوسته

مهاجم استقلالی ها(البته از نوع خوزستان)، پس از حضور در این تیم، اولین سال حضور خود در لیگ برتر را بسیار طوفانی شروع کرد و در بازی مهمی مانند دربی اهواز و در مقابل فولاد و بازی با پرسپولیس اوج درخشش خود را نشان داد و توانست باعث برتری تیمش شود. بیت سعید پس از چندهفته در بازی هفتم تیمش در مقابل سیاه جامگان توانست بازهم برای تیمش گلزنی کند و تعداد گل های خود را به عدد ۴ برساند. وی علاوه بار این تعداد گل، در بازی برابر سایپا نیز توانست برای تیمش یک پنالتی به دست بیاورد.
احسان حاج صفی؛ اوج درخشش قبل از ترک ایران

مدافع – هافبک سپاهانی ها که این روزها در تیم دوم شهر فرانکفورت به سر می برد، تا بازی پنجم برای سپاهانی ها به میدان رفت و بعد از آن ایران را به مقصد آلمان ترک کرد، درخشش حاج صفی برای سپاهانی ها، که گویا در این فصل قرار بود اوج بازی های خود را به نمایش بگذارد، آنقدر زیاد بود که سه هفته پس از خروجش از جمع سپاهانی ها، هنوز در رده سوم ارزشمندترین بازیکنان حضور دارد. حاج صفی این امتیازات را به دلیل ۳ گل، ۱ پاس گل و ۱ پنالتی که باری تیمش کسب کرد، به دست آورد.

چهارم – ۴ امتیاز
جلال الدین علی محمدی؛ چراغ خاموش و رو به بالا

هافبک صبایی ها بدون کمترین جلب توجه ای در بازی های لیگ پانزدهم، یک از موثرترین بازیکنان بوده است و تاکنون توانسته است دو گل و دو پاس گل بسیار حساس را از خود به جا بگذارد، وی گل های خود را در بازی برابر تیم های نفت و سپاهان به ثمر رسانده است و در دیدار برابر تیم های رذاه آهن و پرسپولیس نیز برای سایر هم بازیانش پاس گل ارسال کند. علیمحمدی با گلی که در بازی برابر نفت تهران و در دقیقه یکم بازی به ثمر رساند صاحب عنوان سریعترین گل لیگ پانزدهم شده است.
غلامرضا رضایی؛ استفاده مفید از تجربه

مهاجم باتجربه سایپایی ها که در بازی های لیگ پانزدهم توانسته بازهم نام خود را بر سر زبان ها بیندازد با سه گل و یک پاس گلی که در بازی های این فصل برای سایپایی ها به جا گذاشت توانست بیشترین استفاده را برای تیم جدیدش داشته باشد. رضایی در بازی برابر پدیده دو بار و در دیدار مقابل تیم سابقش یعنی پرسپولیس، یک بار توانست گلزنی کند و با پاس گلی که در بازی برابر راه آهن به همبازیانش داد توانست امتیاز خود را به عدد ۴ برساند و در رده چهارم ارزشمندترین بازیکنان لیگ بایستد.
روح اله سیف الهی؛ شروع طوفانی و …

هافبک استقلال خوزستانی ها که شروعی موثر و طوفانی برای تیمش داشت در بازی های اخیر نتوانسته اثرگذاری ابتدای فصل را داشته باشد، سیف اللهی یکبار در بازی برابر سایپا موفق به گلزنی شد و در دو بازی مهم در برابر تیم های فولاد و پرسپولیس نیز سه پاس گل ارزشمند برای هم بازیانش ارسال کرد.
علی علیپور؛ چهار امتیاز حاصل ۳۰۶ دقیقه بازی

مهاجم پرسپولیسی ها که بیشتر از نصف دقایق بازی های این تیم را از روی نیمکت ذخیره ها پی گیری کرده است در مدت زمان اندک حضور توانسته تاثیر زیادی برای تیمش داشته باشد. علیپور یک بار در بازی برابر پدیده برای سرخ پوشان گلزنی کرد و در بازی برابر تیم های ذوب آهن و سپاهان و پدیده با دادن پاس گل، نام خود را در این لیست وارد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.