کد خبر : 47914
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اکتبر 2015 - 20:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ورزشکاران در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر هستند بسته هستند

ورزشکاران در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر هستند

ورزشکاران در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر هستند

به گزارش اهروصال، ابراهیم فریادخواه در همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی هالا و هوراند ورزش هالا را نشان‌گر استقامت، غیرت و ایستادگی یک ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: سبک رزمی هالا یکی ورزش‌های مهم و اثرگذار در عرصه تربیت‌بدنی بوده و تعامل ورزشکاران بیشتر از سایر آحاد مردم در این رشته ورزشی نمایان است. وی

به گزارش اهروصال، ابراهیم فریادخواه در همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی هالا و هوراند ورزش هالا را نشان‌گر استقامت، غیرت و ایستادگی یک ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: سبک رزمی هالا یکی ورزش‌های مهم و اثرگذار در عرصه تربیت‌بدنی بوده و تعامل ورزشکاران بیشتر از سایر آحاد مردم در این رشته ورزشی نمایان است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران از جمله گروه های جامعه هستند که به‌دروغ گویی مبتلا نشده‌اند، تصریح کرد: ورزشکاران در خط مقدم جبهه مبارزه با مواد مخدر و دخانیات هستند.

فرماندار شهرستان هوراند اضافه کرد: هر روز تنها با ۳۰ دقیقه ورزش خطر بیماری و مرگ زودرس از بین خواهد رفت و بایستی برای پیشگیری از هرگونه خطرات، ورزشکاران را الگو قرار دهیم.

وی ۷۰ درصد جرائم جامعه را بر اثر سرقت و مواد مخدر دانست و افزود: به دلیل اینکه جامعه را به‌طرف جامعه‌ای بدون جرم سوق دهیم در گام نخست بعد از ایجاد شغل برای جوانان آن‌ها را به سمت ورزش هدایت کنیم.

فریادخواه در پایان با تأکید بر اینکه همکاری مسئولان و ورزشکاران در جهت توسعه ورزش‌های بومی بسیار مهم و مؤثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: حمایت هنر رزمی هالا هر فرد ورزشکار را به‌طرف انسانیت، قدرت و آرامش سوق خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.