کد خبر : 4788
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 فوریه 2015 - 13:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کودک‌کشی نتیجه جنگ‌های مدعیان حقوق بشر است بسته هستند

کودک‌کشی نتیجه جنگ‌های مدعیان حقوق بشر است

کودک‌کشی نتیجه جنگ‌های مدعیان حقوق بشر است

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در آئین نکوداشت مصطفی رحماندوست، اظهار داشت: پدران بداخلاق از اهل جهنم هستند و والدین باید به کودکان خود عشق بورزند و محبت خود را ابراز کنند چرا که کودکانی که از محبت بی‌نصیب می‌مانند در آینده با خطرات بیشتری نسبت





به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در آئین نکوداشت مصطفی رحماندوست، اظهار داشت: پدران بداخلاق از اهل جهنم هستند و والدین باید به کودکان خود عشق بورزند و محبت خود را ابراز کنند چرا که کودکانی که از محبت بی‌نصیب می‌مانند در آینده با خطرات بیشتری نسبت به سایر کودکان در جامعه روبه‌رو می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی شاهد کودک‌کشی‌های ظالمانه در نتیجه جنگ‌‌ها هستیم، بیان کرد: در دنیایی تنفس می‌کنیم که کودکان قربانی جهالت و هوس بزرگترهایی می‌شوند که ادعای تمدن و حقوق بشر دارند.

امام جمعه همدان افزود: جایگاه افرادی که لبخند را بر لبان کودکان می‌نشانند بسیار والا است و طبق احادیث از هشت در بهشت، یک در ویژه کسانی است که قلب کودکان را شاد می‌کنند.

محمدی با اشاره به دوران جاهیلیت در زمان قبل از بعثت پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: در آن زمان دخترانی را که متولد می‌شدند زنده به گور می‌کردند و متأسفانه در این دوران نیز به اشکال دیگری چون، کودک کشی، کودک آزاری، سقط جنین و غیره کودکان را آزار می‌دهند.

وی با اشاره به آمار بالای سقط جینین در کشورهای غربی که ادعای تمدن دارند، بیان کرد: در این ملت‌ها که وحشی گری دامن آنان را فرا گرفته از جنین‌های مرده کالا و لوازم آرایشی می‌سازند.

محمدی با بیان اینکه تبعیض بین فرزند دختر و پسر در خانواده‌ها اشتباه است، گفت: البته خداوند متعال دختران را با ظرافت و حساسیت بیشتری نسبت به پسران آفریده است و در دین اسلام نیز به تربیت دختر و منزلت وی اشاره شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کرد، افزود: جوانان با شروع زندگی به شیوه آسان به فرزند آوری نیز ترغیب می‌شوند و بر این اساس باید شرایطی را بریا تشکیل خانواده جوانان و ترغیب آنها به فرزند آوری فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار داشت: وجود کودک در خانه سبب خیر و برکت در خانواده است و خانه‌ای که در آن کودک نباشد شبیه گورستان است.

انتهای پیام/ ب

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.