کد خبر : 47128
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اکتبر 2015 - 17:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «جیسون رضائیان» مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا در تهران بود/ فیلم اعترافاتش پخش شود بسته هستند

«جیسون رضائیان» مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا در تهران بود/ فیلم اعترافاتش پخش شود

«جیسون رضائیان» مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا در تهران بود/ فیلم اعترافاتش پخش شود

۱۱ نماینده مجلس شورای اسلامی طی تذکری عنوان کردند که «جیسون رضائیان» مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا در تهران بود.   به گزارش اهروصال به نقل از  فارس،‌ یازده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تذکری به  وزیر دادگستری خواستار اطلاع رسانی دقیق و شفاف به افکار عمومی پیرامون پرونده جیسون رضائیان شدند. این نمایندگان





۱۱ نماینده مجلس شورای اسلامی طی تذکری عنوان کردند که «جیسون رضائیان» مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا در تهران بود.
 

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس،‌ یازده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تذکری به  وزیر دادگستری خواستار اطلاع رسانی دقیق و شفاف به افکار عمومی پیرامون پرونده جیسون رضائیان شدند.

این نمایندگان در خلاصه تذکر خود عنوان کردند «با توجه به محاکمه و صدور حکم یکی از نفوذی‌های دو تابعیتی به نام جیسون کاظم آدام رضائیان لازم است جهت اطلاع افکار عمومی اطلاعات مربوط به این جاسوس و نفوذی آمریکاییان و فیلم‌های اعترافات او را به  اطلاع افکار عمومی برسانید».

این یازده نماینده در شرح تذکرشان تصریح کردند «بیش از یک سال است که جاسوس حرفه‌ای و مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکایی‌ها در تهران دستگیر شده؛ جیسون رضائیان در مدت بازداشت مورد حمایت آمریکایی‌ها قرار گرفته و مکرراً آنها از تیم مذاکره کننده ما خواسته‌اند که ایران او را آزاد کند چون او یک خبرنگار بوده است.

اطلاعات وسیعی که در کمیسیون امنیت ملی از این جاسوس حرفه‌ای در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفت باعث نگرانی از خطر نفوذی‌ها برای انقلاب اسلامی و استقلال کشور بود و از طرفی باعث اطمینان خاطر از هوشیاری و بیداری دستگاه‌ها و سازمان‌ها اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران بود و لازم و ضروری است دستگاه‌های مقتدر قضایی اطلاع رسانی جامعی بخصوص با پخش فیلم‌های اعترافات این شبکه گسترده جاسوسی به ملت ایران داشته باشند.»

اسماعیل کوثری

محمدرضا محسنی ثانی

سیدمحمود نبویان

علی اصغر زارعی

حبیب آقاجری

حسینعلی حاجی دلیگانی

ابوالقاسم جراره

سید حسین ذوالانوار

محمد اسماعیلی

منظری توکلی

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.