کد خبر : 46506
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اکتبر 2015 - 10:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هرگونه تهدیدی از سوی کشورهای غربی پاسخ کوبنده ایران را درپی دارد بسته هستند

هرگونه تهدیدی از سوی کشورهای غربی پاسخ کوبنده ایران را درپی دارد

هرگونه تهدیدی از سوی کشورهای غربی پاسخ کوبنده ایران را درپی دارد

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه وجود مقام معظم رهبری ایران را از تمامی خطرات محفوظ می کند، اظهار داشت: رهبر معظم با آگاه سازی از توطئه های دشمنان بخصوص کشورهای غربی اقتدار جمهوری اسلامی را دوچندان کرده است. فرماندار شهرستان

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه وجود مقام معظم رهبری ایران را از تمامی خطرات محفوظ می کند، اظهار داشت: رهبر معظم با آگاه سازی از توطئه های دشمنان بخصوص کشورهای غربی اقتدار جمهوری اسلامی را دوچندان کرده است.

فرماندار شهرستان اهر تعامل و همکاری مردم با پلیس را نقطه عطفی برای تثبیت امنیت پایدار دانست و تاکید کرد: افزایش سطح امنیت و آرامش در جهت همدلی و همزبانی بین مردم و نیروی انتظامی محقق می شود.

وی بابیان اینکه مشارکت مردم در امر پیشگیری غیرقابل انکار است، بیان داشت: نیروی انتظامی با حضور در مبارزه با قاچاق کالا، موارد مخدر، امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم زندگی آرام و بدون دغدغه را برای میلیون ها خانواده ایرانی محیا کرده است.

عابدی اضافه کرد: استکبار جهانی با استفاده و ترویج مواد مخدر می خواهد بنیان خانواده ها را تضعیف کرده و برابر توطئه های مکرر ناتوان سازد ولی خوشبختانه قدرت و شجاعت جوانان ایرانی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس برای همگان ثابت شده است.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با تاکید بر اینکه هرگونه تهدیدی از سوی کشورهای غربی علیه ملت ایران پاسخ کوبنده نیروهای مسلح را درپی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: روحیه و انگیزه مبارزه ملت نسبت به دوران جنگ و انقلاب تغییر نکرده و در تمامی عرصه ها بخصوص دیپلماسی هسته ای توانایی ایستادگی در برابر استکبار جهانی را همچنان حفظ کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.