کد خبر : 4586
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فوریه 2015 - 14:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با حرکت در خط ولایت می‌توانیم در مقابله با تهدیدات دشمنان علیه کشور ایستادگی کنیم بسته هستند

با حرکت در خط ولایت می‌توانیم در مقابله با تهدیدات دشمنان علیه کشور ایستادگی کنیم

با حرکت در خط ولایت می‌توانیم در مقابله با تهدیدات دشمنان علیه کشور ایستادگی کنیم

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم، که در مسجد الغدیر ستاد این نیرو با حضور مسئولان، فرماند‌هان ارتش برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، افزود: نتایج ارزشمند انقلاب اسلامی در سه بُعد خلاصه می‌شود؛ همان سه بُعدی که شعار ملت





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم، که در مسجد الغدیر ستاد این نیرو با حضور مسئولان، فرماند‌هان ارتش برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، افزود: نتایج ارزشمند انقلاب اسلامی در سه بُعد خلاصه می‌شود؛ همان سه بُعدی که شعار ملت قهرمان ایران اسلامی در زمان پیروزی انقلاب بوده است و آن شعار همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است. آنچه که امروزه ما را به این بالندگی رسانده است، توجه به این ابعاد است.

وی با اشاره به استقلال سیاسی تصریح کرد: در کشور در سال‌های قبل از انقلاب، استقلال سیاسی نداشتیم و طاغوتی که حاکم بر کشور ایران بوده است از کشورهای استعماری دستور می‌گرفت و هیچ تصمیم خاص سیاسی را به تنهایی اتخاذ نمی‌‌کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: کشورهای مختلف به ویژه آمریکا و انگلیس بودند که برای این کشور تصمیم‌های سیاسی را می‌گرفتند و هنگامی که مقایسه‌ای با امروز می‌کنیم، می‌بینیم که اینطور نیست و امروزه تمامی تصمیماتی که کشورمان در بالاترین سطح جهان به خود اختصاص داده است، توسط مسئولان یک کشور گرفته می‌شود و با افتخار اعلام می‌کنیم که امروزه کاملاً استقلال سیاسی داریم.

سیاری با اشاره به استقلال اقتصادی، بیان کرد: اگر ما منابع زیر زمینی چون نفت و … در کشور داریم در سال‌های قبل از انقلاب تمامی بهره‌برداری‌اش در اختیار دیگران بوده است و آنها هم بخاطر منافع خودشان از آن استفاده می‌کردند و چیزی برای کشور ما نداشته است و حال آنکه امروزه می‌بنیم که چه مسیر پیشرفتی را سیر کرده‌ایم چنانکه هر روز شاهد رشد صعودی این پیشرفت هستیم.

وی با اشاره به اینکه اینها از افتخارات بزرگ کشور است و با اشاره به استقلال فرهنگی، عنوان کرد: در زمان قبل از انقلاب در فرهنگ کشورمان استقلال نداشتیم و کاملا در همه امور فرهنگی، در صدا و سیما، تبلیغات، رسانه و فرهنگ حاکم بر جامعه، از مطالبی که دیگران به ما تزریق می‌کردند، تبعیت می‌کردیم  اما امروزه به برکت انقلاب، استقلال فرهنگی کاملی داریم.

سیاری اشاره کرد: در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ رفراندوم انجام شد و از مردم نظر خواستند که چه حکومتی در کشور پس از انقلاب برپا شود که برخی می‌گفتند جمهوری عدل اسلامی، جمهوری دموکراتی اسلامی، جمهوری خلق اسلامی و هر کس نظری داشت اما حضرت امام(ره) فرمودند «جمهوری اسلامی» که بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی با اشاره به شعار سوم این ملت در زمان انقلاب «جمهوری اسلامی»، بیان کرد: این به معنای این است قانون و مقررات و دولتی که مقرراتش از دل اسلام بیرون بیاید و خیلی از کشورها فکر می‌کردند که چنین نظامی که نمونه‌ای در جهان ندارد، چگونه ملت ایران می‌خواهند آن را پیاده کنند اما ثابت شد که شایسته‌سالارترین نظام‌ها و مردم‌سالارترین نظام‌ها که ارزش‌های حاکم بر آن از دل قرآن و اسلام بر می‌آید نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سیاری عنوان کرد: دنیا می‌داند و به این نتیحه رسیده است که بهترین نظام حاکم که مردم استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و هویت داشته باشند و زیر بار ظلم و زیر دیگران نمی‌روند و حرف خودشان بر کشورشان حاکم است و ارزش‌های مورد نظر خودشان را راعایت می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروزه می‌گوییم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و از استقلال تا آزادی و جمهوری اسلامی را مردم انقلابی، با همت بلند این ملت حفظ کردن و به اینجا رساندن، تصریح کرد: در جامعه فعلی نگاه کنیم که برای حفظ، بقا و ارتقای سطح جایگاه جمهوری اسلامی ایران و حفظ شعارهایی که اول انقلاب داده‌ایم (استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی)، امروزه در کشور ما برقرار است و با خون شهدا آبیاری شده است مردم چه ایستادگی و مقاومتی می‌کنند و ببینیم که دشمن ما در جهان چگونه نسبت به جمهوری اسلامی اقدام می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: به هر حال انقلاب دارای دشمنانی است که دارای امکانات فراوان در بُعد جنگ نرم و تبلیغاتی هستند و دشمن امروز به دنبال این است که با جنگ نرم و با تسلطی که بر دنیای رسانه دارد، ارزش‌هایی که برای انقلاب قائل هستیم را کمرنگ کند، چون منافعش در این نیست چنانکه آنان منافعشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از بین رفته است و دشمنان به دنبال منافع خودشان هستند تا با جنگ نرم و امکاناتی که در اختیار دارند، ارزش‌های مهم انقلابی کشورمان را کمرنگ کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کجای دنیا نمونه ندارد که مردمی با این درصد بالا پای صندوق‌های رأی بیایند و خودشان با آزادی و استقلال تمام سرنوشت سیاسی کشورشان را رقم بزنند، تأکید کرد: اینها یعنی مردم ما ایستاده‌اند و با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری به پایان انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و تمام مشکلات را تحمل می‌کنند؛ چنانکه امروزه شاهد پیشرفت روز افزون این ملت هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌هایی که در علم نانو یا سایرفناوری‌ها داشته‌ایم و مردم در نسل‌های بعدی انقلاب نیز آگاهانه و شجاعانه ایستاده‌اند، تأکید کرد: باید در جنگ نرم علیه دشمن موفق باشیم و این راه پربرکت را ادامه دهیم و ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم و روز به روز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بالا ببریم.

وی با تأکید بر اینکه راه مقابله با هجمه‌های دشمنان تداوم جلسات انس با قرآن و تمسک بیش‌از پیش به قرآن و اهل‌بیت(ع) است، گفت: چنانکه قرآن و اهل‌بیت(ع) دو امانتی است که پیامبر اسلام برای ما به امانت گذاشته است. دو راه حل برای مقابله با همه تهدیدات دشمنان علیه کشورمان این است که از قرآن بهره ببریم و راه و روش قرآن را در پیش بگیرم و سبک زندگیمان را از قرآن اتخاذ کنیم.

سیاری با تأکید بر اینکه باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیرم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم، تصریح کرد: قرآن به عنوان مشعل بزرگ و پایدار می‌تواند در دنیا و آخرت ما را به نتیجه مطلوب برساند بنابراین هرچقدر با قرآن انس داشته باشیم و از آن بهره ببریم و استفاده کنیم می‌توانیم با تهدیدات دشمنان مقابله کنیم که نزدیکی به قرآن گامی در جهت تحقق منویات مقام معظم کل قوا برای مقابله با هجمه‌های دشمن است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: پیروی کامل و محض از اهل‌بیت(ع) و در خط ولایت حرکت کردن به ویژه داشتن بصیرت کامل با تمسک به قرآن و پیروی از اهل‌بیت(ع) و با حرکت در خط ولایت، قادر خواهیم بود که در مقابله با تهدیدات دشمنان علیه کشور ایستادگی کنیم و روزبه روز شاهد بالندگی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.