کد خبر : 45838
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2015 - 22:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هفتمین جان‌باخته اردبیلی در حادثه منا شناسایی شد بسته هستند

هفتمین جان‌باخته اردبیلی در حادثه منا شناسایی شد

هفتمین جان‌باخته اردبیلی در حادثه منا شناسایی شد

جانشین حج و زیارت استان اردبیل گفت: براساس اعلام حج و زیارت منصور کشفی به عنوان هفتمین جان‌باخته اردبیلی در حادثه منا شناسایی شد. ب گزارش اهروصال، ناصر پیرجباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: براساس اعلام حج و زیارت، منصور کشفی، از حجاج مفقود شده اردبیلی در حادثه منا بود که با شناسایی





جانشین حج و زیارت استان اردبیل گفت: براساس اعلام حج و زیارت منصور کشفی به عنوان هفتمین جان‌باخته اردبیلی در حادثه منا شناسایی شد.

ب گزارش اهروصال، ناصر پیرجباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: براساس اعلام حج و زیارت، منصور کشفی، از حجاج مفقود شده اردبیلی در حادثه منا بود که با شناسایی انجام شده، وی نیز جزو جان‌باختگان این فاجعه قرار گرفت.

جانشین حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با شناسایی منصور کشفی که از کاروان شماره ۱۰۰۰۳ بوده، تعداد کشته شدگان اردبیلی این حادثه عظیم و تاسف‌بار برای عالم اسلام به ۷ نفر افزایش یافت.

وی افزود: بر این اساس تعداد کشته شدگان این حادثه از استان اردبیل شامل فراحم نوری نوران، بایرامعلی بخته، عروجعلی برازنده، بال‌اوغلان برگستان، بلال اسلامیان، مالک دهقان خیاوی و منصور کشفی به ۷ نفر رسید.

پیرجباری بیان کرد: در حال حاضر با وجود شناسایی این تعداد، هنوز اطلاعات دقیق و درستی از وضعیت ۵ حجاج مفقود شده اردبیلی دیگر به دست نیامده که در صورت دریافت اطلاعات در مورد وضعیت این افراد این موارد در اسرع وقت برای خانواده‌های آنها و مردم استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

جانشین حج و زیارت استان اردبیل گفت: با شناسایی هفتمین مفقودشده، اسامی سایر مفقودشدگان این حادثه شامل نوح علی قاسمی، احمد ستوده، محبوب صمدیان، صاحبعلی قربانی و موسی افغانی اصل است که امیدواریم بتوانیم از وضعیت این افراد نیز اطلاعات لازم را به دست آوریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.