کد خبر : 4565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فوریه 2015 - 14:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واریز مبلغ قابل توجه از طرف فدراسیون فوتبال به حساب هوشنگ مقدس/کفاشیان از ارائه اسناد مالی طفره می‌رود بسته هستند

واریز مبلغ قابل توجه از طرف فدراسیون فوتبال به حساب هوشنگ مقدس/کفاشیان از ارائه اسناد مالی طفره می‌رود

واریز مبلغ قابل توجه از طرف فدراسیون فوتبال به حساب هوشنگ مقدس/کفاشیان از ارائه اسناد مالی طفره می‌رود

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام حمید رسایی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و مسئول رسیدگی به پرونده «فساد در فوتبال» در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درخصوص ادعاهای رئیس فدارسیون فوتبال درباره واریز مبالغی به حسابی در خارج از کشور، گفت: آنچه در خصوص ابهامات مالی فدراسیون فوتبال گفته شده دقیق و





به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام حمید رسایی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و مسئول رسیدگی به پرونده «فساد در فوتبال» در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درخصوص ادعاهای رئیس فدارسیون فوتبال درباره واریز مبالغی به حسابی در خارج از کشور، گفت: آنچه در خصوص ابهامات مالی فدراسیون فوتبال گفته شده دقیق و درست است و البته ما همه واقعیت‌ها را عنوان نکردیم.

رسایی در پاسخ به ادعای کفاشیان که گفته بود به دلیل تحریم مجبور شدیم این مبالغ را به حساب شخصی مقدس واریز کنیم، اظهار داشت: مبالغ قابل توجهی از منابع ارزی و ریالی فدراسیون فوتبال طی سال‌های گذشته به حساب شخصی فردی به نام هوشنگ مقدس در خارج واریز شده و این مبالغ فقط مربوط به دستمزد کی‌روش نیست.

مسئول رسیدگی به پرونده «فساد در فوتبال» اضافه کرد: مگر کی‌روش در تحریم است که نمی‌توانند دستمزدش را به حساب خودش بریزند؟ اساسا اگر فدراسیون فوتبال در تحریم است، چطور می‌توانستند مبلغ را به حساب مقدس بریزند ولی نمی‌توانستند به حساب خود کی‌روش واریز کنند؟ پس چرا بقیه فدراسیون‌ها از این نوع اقدامات انجام نمی‌دهند؟ مگر آنها تحریم نیستند؟

وی در ادامه گفت: مبلغی از بدهی یکی از باشکاه‌های تهران به فدراسیون فوتبال از طرف آن باشکاه‌‌ به حساب هوشنگ مقدس واریز شده یا مبلغ ۱۲۸ میلیون تومان از طرف آقای هوشنگ مقدس بابت حق‌الوکاله آقای کی‌روش پرداخت شده به دلیل رفتار خلاف عرفی که کی‌روش نسبت به مربی کره در حاشیه آن بازی داشته، اینها چه ارتباطی به تحریم دارد؟ کی‌روش در سال چندین میلیارد تومان از پول این مردم را می‌گیرد و همیشه هم ناموفق بوده بعد پول وکالت رفتار خلاف ادبش را هم باید از جیب این مردم بدهند؟

رسایی افزود: مبلغ قابل توجهی از طرف فدراسیون فوتبال به حساب هوشنگ مقدس واریز شده تا به فردی که از اقوام کفاشیان است، پرداخت شود درحالی که برای این فرد حکم مدیریت مالی صادر شده که برخلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است و همه مسئولیت‌های مالی فدراسیون به عهده خزانه دار است و جالب اینجاست که همین قوم و خویش رئیس فدراسیون نیز برخلاف اساسنامه به جای خزانه دار که مسئولیت مالی بر عهده اوست، در جلسات کمیته معاملات شرکت می‌کند و اسناد ترک تشریفات را امضا می‌کند.

وی در خصوص ادعای کفاشیان مبنی بر اینکه تاکنون حتی یک دلار از پول فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب شخصی در خارج از کشور واریز نشده و اگر هم انتقالی صورت گرفته از طریق سفارت بوده، گفت: ما هم نگفتیم که آقای کفاشیان دلاری‌های فیفا و کنفدراسیون آسیا را به حساب کسی ریخته، اما مبالغ ارزی از طرف فدراسیون به این حساب شخصی در امارات واریز شده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص پاسخ‌های آقای کفاشیان در باره این موارد چه بوده، اظهار داشت: آقای کفاشیان از ارائه اسناد مالی سر باز می‌زند و دائما با خندیدن، جواب‌های انحرافی به کمیسیون می‌دهد، درحالی که برای رسیدگی به این پرونده ما با کسی تعارف نداریم و در حال رسیدگی به اسناد جدیدی هستیم که دستمان رسیده است.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.