کد خبر : 4556
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فوریه 2015 - 14:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اصولگرایان خواستار اعلام جزئیات ۱۷۰ نماینده دریافت‌‌کننده پول از رحیمی هستند بسته هستند

اصولگرایان خواستار اعلام جزئیات ۱۷۰ نماینده دریافت‌‌کننده پول از رحیمی هستند

اصولگرایان خواستار اعلام جزئیات ۱۷۰ نماینده دریافت‌‌کننده پول از رحیمی هستند

به گزارش اهروصال، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،‌ با اعلام موافقت خود با انتشار اسامی ۱۷۰ نماینده‌ای که گفته می‌شود از محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق پول دریافت کرده‌اند، گفت: جزئیات این موضوع نیز باید اعلام شده و نفرات حق دفاع از خود داشته





به گزارش اهروصال، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،‌ با اعلام موافقت خود با انتشار اسامی ۱۷۰ نماینده‌ای که گفته می‌شود از محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق پول دریافت کرده‌اند، گفت: جزئیات این موضوع نیز باید اعلام شده و نفرات حق دفاع از خود داشته باشند.

وی شفاف شدن عملکردها و رویکردها موجب نزدیک شدن هر چه بیشتر به عدالت برشمرد و افزود: مبارزه با فساد، چپ و راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد و صرفاً باید عملکردها مبنای قضاوت باشند.

آریایی‌نژاد با یادآوری اینکه اصولگرایان خود پیگیر به جریانات انداختن پرونده فساد محمدرضا رحیمی بودند، گفت: ما خود ابتدائاً از احمدی‌نژاد حمایت کردیم ولی در ادامه به او اعتراض داشتیم زیرا که افراد را برجسته نمی‌کنیم و به کارنامه آنها می‌نگریم.

وی در ادامه تصریح کرد: در مورد آقای روحانی نیز همین گونه است و اگر زمانی مردم تشخیص دادند که او نسبت به دیگر کاندیداها صلاحیت بیشتری برای ریاست جمهوری دارد به معنی اعتماد ابدی نیست و اگر عملکرد مطلوبی نداشته باشد مردم رأی خود را پس خواهند گرفت.

نماینده مردم ملایر در پایان گفت: ما باید از عملکردها به افراد برسیم نه اینکه افراد را ملاک قرار داده و کارنامه آنها را در پرتو نام و شعارشان بررسی کنیم.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.