کد خبر : 45389
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۳۵ اکیپ در طرح آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل مشارکت می‌کنند بسته هستند

۳۵ اکیپ در طرح آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل مشارکت می‌کنند

۳۵ اکیپ در طرح آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل مشارکت می‌کنند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۳۵ اکیپ سرشماری متشکل از ۷۵ نفر از کارشناسان در طرح آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل مشارکت می‌کنند. به گزارش اهروصال، بهلول تکلوی عصر امروز در بازدید از عملیات آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل اظهار داشت: طرح آمارگیری از زنبورستان‌های استان اردبیل از امروز به مدت ۶





معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۳۵ اکیپ سرشماری متشکل از ۷۵ نفر از کارشناسان در طرح آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل مشارکت می‌کنند.

به گزارش اهروصال، بهلول تکلوی عصر امروز در بازدید از عملیات آمارگیری از زنبورستان‌های اردبیل اظهار داشت: طرح آمارگیری از زنبورستان‌های استان اردبیل از امروز به مدت ۶ روز و تا پایان روز ۹ مهرماه از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۸ عصر در سطح استان اردبیل ادامه می‌یابد.

وی افزود: سرشماری زنبورستان‌های استان توسط ۳۵ اکیپ سرشماری متشکل از ۷۵ نفر از کارشناسان و همکاران در استان انجام می‌شود که انتظار می‌رود زنبورداران و صاحبان زنبورستان‌ها نهایت همکاری را با ماموران داشته باشند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد:‌ براساس آخرین آمار تعداد کندوهای زنبور عسل در سطح استان اردبیل ۳۱۵ هزار کلنی بوده که از این نظر استان رتبه ۶ کشوری را به خود اختصاص داده است.

تکلوی هدف از سرشماری را به دست آوردن اطلاعات دقیق برای خدمات‌رسانی بهتر به زنبورداران در سطح استان دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا در این آمارگیری بدانیم چند کلنی زنبور عسل در استان وجود داشته و به چه میزان عسل تولید می‌کنند تا در مورد صادرات و نگهداری و نیز انبارداری عسل تولیدشده سیاستگذاری لازم انجام شود.

وی میزان تولید عسل از زنبورستان‌های استان  را بیش از ۶ هزار تن برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه استان اردبیل رتبه ۳ کشوری را با تولید ۸ درصد از عسل کشور به خود اختصاص داده که با حمایت از زنبوردادان تلاش می‌کنیم تا بیش از گذشته عملکردی مناسب در این حوزه داشته باشیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می‌رود تا پایان سرشماری زنبورداران از جابه‌جایی کندوهای زنبور عسل خودداری کرده و همکاری لازم در ارائه اطلاعات و آمار دقیق را با ماموران سرشماری داشته باشند تا این اکر گامی در راستای ارائه خدمات کیفی‌تر به آنها و توسعه تولید عسل در استان باشد.

تکلوی اظهار کرد:‌ کسانی که مجوز استقرار و اسکان از جهاد کشاورزی دریافت نکرده‌اند محل استقرار زنبورستان خود را باید به نزدیک‌ترین محل خدمات جهاد کشاورزی و یا تعاونی زنبورداری مربوطه ارائه داده و در زمان سرشماری دفترچه زنبورداری را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.