کد خبر : 45362
تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2015 - 20:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای علاقه‌مندی دولت انگلستان به سرمایه‌گذاری درپروژه‌های شهری رشت‌ بسته هستند

علاقه‌مندی دولت انگلستان به سرمایه‌گذاری درپروژه‌های شهری رشت‌

علاقه‌مندی دولت انگلستان به سرمایه‌گذاری درپروژه‌های شهری رشت‌

کاردار سفارت انگلیس در ایران با بیان اینکه علاقه مند به شناسایی مکان‌هایی هستم که دولت انگلستان بتواند در آن سرمایه‌گذاری و حمایت کند، گفت: نه تنها بخش دولتی بلکه مشارکت‌های مردمی و متخصصان در این حوزه مهم است. به گزارش اهروصال، آجای شارما در دیدار با شهردار رشت ضمن تاکید برحمایت از پروژه‌های شهری





کاردار سفارت انگلیس در ایران با بیان اینکه علاقه مند به شناسایی مکان‌هایی هستم که دولت انگلستان بتواند در آن سرمایه‌گذاری و حمایت کند، گفت: نه تنها بخش دولتی بلکه مشارکت‌های مردمی و متخصصان در این حوزه مهم است.

به گزارش اهروصال، آجای شارما در دیدار با شهردار رشت ضمن تاکید برحمایت از پروژه‌های شهری رشت، اظهار داشت: سوالی که ذهن مرا درگیر کرده این است که مشارکت مردم و نگاه دولت به پروژه‌های گردشگری شهر رشت چگونه است.

وی با اشاره به توضیحات شهردار رشت در مورد مشارکت مردم و تمایل دولت در واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی افزود: اگر مردم در امری همراه نباشند و پروژه‌ای جز اولویت‌های آن‌ها نباشد، مشکل ایجاد می‌شود.

کاردار سفارت انگلیس در ایران با بیان اینکه من علاقه‌مند به شناسایی جاهایی هستم که دولت انگلستان بتواند در آن سرمایه‌گذاری و حمایت کند گفت: نه تنها بخش دولتی بلکه مشارکت‌های مردمی و متخصصان در این حوزه مهم است.

شارما با اشاره به اینکه انگلستان تجاربی در بازسازی بناهای تاریخی دارد تصریح کرد: همان‌طور که برای مردم رشت تاریخ مهم است برای مردم انگلستان هم مهم است.

وی با بیان اینکه ما در مدیریت شهری، فاضلاب و پاکسازی رودخانه‌ها تجربه داریم، تصریح کرد: رودخانه‌ای مشابه رودخانه‌های رشت در انگستان در زمانی‌که من کودک بودم وجود داشت ولی هم اکنون گونه‌های متنوعی از ماهیان را می‌توان در آن پیدا کرد.

کاردار سفارت انگلیس در ایران تاکید کرد: اگر جزئیات بیشتری در اختیار من قرار گیرد، می‌توانم با کارشناسان برای کمک به شما ارتباط برقرار کنم.

شارما افزود: من اطلاعات این سفر را برای تبادل اقتصادی و فرهنگی با یک شهر مشابه در انگلستان بررسی می‌کنم. چیزی که امروز در مورد آن بحث شد و پروژه‌های گردشگری و تاریخی می‌تواند رابطه ایران و انگلستان را با یک روش جدید جلو ببرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.