کد خبر : 45249
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 19:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اسکورت داور و اعتراض راه‌آهنی‌ها بسته هستند

اسکورت داور و اعتراض راه‌آهنی‌ها

اسکورت داور و اعتراض راه‌آهنی‌ها

در پایان نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن اعضای تیم راه‌آهن به داوری این دیدار اعتراض کردند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، تیم‌های استقلال و راه‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بخشی از اتفاقات نیمه اول به شرح





در پایان نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن اعضای تیم راه‌آهن به داوری این دیدار اعتراض کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، تیم‌های استقلال و راه‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بخشی از اتفاقات نیمه اول به شرح زیر است:

* هنگامی که بازی در وقت‌های تلف شده نیمه اول پیگیری می‌شد، ننزیچ دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن روی میثم مجیدی مرتکب پنالتی شد که این موضوع اعتراض شدید نیمکت‌نشینان راه‌آهن و مهدی تارتار را به دنبال داشت.

* مهدی تارتار که در حال رفتن به رختکن بود به شدت به داور اعتراض کرد. بازیکنان راه‌آهن هم به سمت داور رفتند تا به او اعتراض کنند.

* پس از پایان نیمه نخست به یکباره کادر فنی و بازیکنان راه‌آهن به سمت داور حمله کردند و تا به او اعتراض کنند که عوامل برگزاری داوران را با اسکورت به سمت رختکن‌شان هدایت کردند. این در حالی بود که هواداران استقلال در حال تشویق زرگر داور این دیدار بودند.

* در حالی که راه‌آهنی‌ها به داور مسابقه اعتراض داشتند علیرضا رحیمی مدیر عامل این باشگاه بدون هیچ توضیحی در مورد داوری صحبت نکرد.

* منوچهری، سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در بین دو نیمه به رختکن داوران رفت تا به آنها اعتراض کند اما حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ جلوی او را گرفت تا کار به جاهای باریک نکشد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.