کد خبر : 45233
تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 19:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیمه دوم بازی نقاط ضعف‌ نیمه اول را پوشش دادیم بسته هستند

نیمه دوم بازی نقاط ضعف‌ نیمه اول را پوشش دادیم

نیمه دوم بازی نقاط ضعف‌ نیمه اول را پوشش دادیم

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: در نیمه اول تیم ما اشتباهات زیادی داشت اما در نیمه دوم توانستیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم که روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم ، حمید استیلی در کنفرانس پس از بازی





سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: در نیمه اول تیم ما اشتباهات زیادی داشت اما در نیمه دوم توانستیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم که روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم ، حمید استیلی در کنفرانس پس از بازی ملوان در برابر پدیده اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود و هر ۴ روز یکبار بازی می‌کردیم اما تیمی که ما با آن بازی می‌کردیم که به میزان کافی استراحت داشت.

سرمربی تیم ملوان گفت: در نیمه اول تیم ما اشتباهات زیادی داشت اما در نیمه دوم توانستیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم و در این بازی دو بازیکن خود را نداشتیم که روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت اما تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و روند رو به رشدی را پیدا می‌کند.

وی افزود: وقتی بازیکن بیرون از زمین تشویق می‌شود تمرکز بازیکن داخل زمین به‌هم می‌خورد و تمام سعی ما برای هواداران است تا آنها را راضی کنیم.

استیلی اظهار کرد: ما دوران آماده سازی نداشتیم و زمان کافی برای پوشش نقاط ضعف را به جهت بازی‌های فشرده مان از دست دادیم و فقط یک روز توانستیم تمرین کنیم و در استراحتی که داریم می‌توانیم به اردو برویم تا شرایطمان بهتر شود و در آن اردو بازیکنان مورد نظر به ما اضافه شود.

وی در خصوص هافبک طراح گفت: یکی از مشکلان ما نبود بازیکن طراح است و زمانی که ما به تیم آمدیم تیم بسته شده بود و اگر بخواهیم بازیکن بگیریم نیاز به حمایت مالی داریم که این جز وظایف من نیست و هیأت مدیره در حال حل این مشکلات هستند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.