کد خبر : 4450
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 فوریه 2015 - 18:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سربازان گمنام امام زمان (عج) تسلط کاملی بر تحرکات گروه‌های الحادی و تکفیری دارند بسته هستند

سربازان گمنام امام زمان (عج) تسلط کاملی بر تحرکات گروه‌های الحادی و تکفیری دارند

سربازان گمنام امام زمان (عج) تسلط کاملی بر تحرکات گروه‌های الحادی و تکفیری دارند

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۳ در همایش روحانیان استان ایلام اظهار داشت:‌ امروز خطر اصلی برای دنیای اسلام تهاجم و شبیخون فرهنگی است که دشمن در قالب گروه های ضد اسلام، اعتقادات جوانان ایران اسلامی





به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۳ در همایش روحانیان استان ایلام اظهار داشت:‌ امروز خطر اصلی برای دنیای اسلام تهاجم و شبیخون فرهنگی است که دشمن در قالب گروه های ضد اسلام، اعتقادات جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

علوی افزود: روحانیان باید خود را به دو بال اخلاق و علم و دانش تجهیز کنند تا بتوانند در مواجهه با شبهات فکری و عقیدتی که نسل جوان را تهدید می کند، مقابله کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای خدشه وارد کردن به مقدسات دینی مسلمانان به ویژه اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) تاکید کرد: هرچه بتوانیم نسل جوان را با الگوی حقیقی و واقعی مکتب تشیع به ویژه اهداف بلند پیامبر خاتم آشنا کنیم، پاسخ کوبنده تری به شبهات و انحرافات آنها خواهیم داد.

علوی با بیان اینکه خطر جدی برای اسلام حمله به اعتقادات دینی مردم است ، یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) تسلط کاملی بر تحرکات گروه های الحادی و تکفیری داشته و اگر حرکتی از آنان سر بزند، آنرا در نطفه خفه می کنند.

علوی با اشاره به اینکه رسالت اصلی ترویج احکام دین مبین اسلام بر دوش روحانیان سنگینی می کند، اضافه کرد: قاطبه روحانیان از نظر ساده زیستی با شرایط طلبگی دوران پیش از انقلاب زندگی می کنند چرا که به دنبال مطامع دنیوی نرفته و همین موضوع باعث نزدیکی مردم به روحانیان شده است.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: در این ایام شاهد دو رویداد مهم بودیم، یکی در مدار قرار گرفتن ماهواره فجر با تلاش جوانان متعهد و متخصص این مرز و بوم و دیگری تحقیر و زبونی رژیم اشغالگر قدس که از دست توانمند نیروهای حزب الله سیلی محکمی خوردند.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.