کد خبر : 44400
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 23:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح ملی گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین عشایر اجرایی می‌شود بسته هستند

طرح ملی گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین عشایر اجرایی می‌شود

طرح ملی گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین عشایر اجرایی می‌شود

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی گسترش فرهنگ کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین عشایر اجرایی می‌شود. به گزارش اهروصال، زینب قربانی در حاشیه صد و بیستمین نشست کتابخوان استان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، فراخوان ملی ارائه مقالات با موضوع





مدیرکل نهاد کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی گسترش فرهنگ کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین عشایر اجرایی می‌شود.

به گزارش اهروصال، زینب قربانی در حاشیه صد و بیستمین نشست کتابخوان استان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، فراخوان ملی ارائه مقالات با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین عشایر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ نشست کتابخوان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است، افزود: نشست تخصصی کتابخوان ویژه عشایر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نشست با حضور عشایر و ارائه کتاب در زمینه مناسبات آن‌ها در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه مهرماه امسال نشست تخصصی ویژه رؤسا و اساتید عضو هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: در گام دوم، نشست کتابخوان در خوابگاه‌های دانشجویی بر اساس علائق دانشجویان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نشست‌ کتابخوان در صورت رفع معایب و نقص‌ها و استمرار آن در کشور از برنامه‌های کاربردی در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مطالعه در کهگیلویه و بویراحمد متوقف نشده است، گفت: ایستگاه‌های مطالعه با استقبال خوبی مواجه شده اما به دلیل منابع تکراری با همان منابع قبلی شارژ می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.