کد خبر : 44390
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2015 - 23:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۶۵۰ هزار دانش‌آموز آذربایجان شرقی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند بسته هستند

۶۵۰ هزار دانش‌آموز آذربایجان شرقی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند

۶۵۰ هزار دانش‌آموز آذربایجان شرقی آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۶۵۰ هزار دانش‌آموز استان، آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم جعفر پاشایی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: ۶۵۰ هزار دانش آموز در استان، آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند. وی با بیان اینکه تمامی کتب





مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۶۵۰ هزار دانش‌آموز استان، آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم جعفر پاشایی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: ۶۵۰ هزار دانش آموز در استان، آغاز سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تمامی کتب درسی مقاطع تحصیلی استان توزیع شده است، افزود: ۴۷ هزار معلم و کادر آموزشی برای حضور در مدارس و کلاس‌های درس ساماندهی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، از افزایش آمار کلاس اولی‌ها در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: امسال تعداد ۵۶ هزار و ۵۵۲ نفر دانش آموز در پیش دبستانی و تعداد ۶۴ هزار ۵۳۲ دانش آموز پایه اول ابتدایی وارد مدارس استان می‌شوند که ۲هزار ۹۷۲ نفر بیشتر از سال گذشته در پایه اول ابتدایی ثبت نام کردند.

پاشایی در ادامه با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، آذربایجان شرقی رتبه دوم کشور را کسب کرده است، گفت: مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو سال گذشته با تمام توان، تلاش کرده است تا به جایگاه شایسته کشوری خود رسیده و به این موفقیت‌ها یابد.

وی با اشاره به نامگذاری سال تحصیلی جدید در آذربایجان شرقی با شعار «با انگیزه و تدبیر به سوی ارتقای کیفیت تحصیل»، خاطر نشان کرد: امیدورام امسال شاهد جهش کمی و کیفی آموزش و پرورش و تعالی و بالندگی بیش از پیش آذربایجان شرقی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به ساماندهی سرویس مدارس آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: ایمنی، امنیت و سلامت دانش آموزان در این طرح مد نظر قرار گرفته است که با همکاری پلیس راهور و شهرداری، ساماندهی و نظارت بر این سرویس‌ها با جدیت صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ اظهار داشت: مراسم جشن شکوفه‌ها سه شنبه در دبستان دخترانه شهید محمودی و آغاز رسمی سال تحصیلی جدید، اول مهر ماه در دبیرستان دکتر موحد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.