کد خبر : 44353
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 سپتامبر 2015 - 7:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشف ۸۰ مورد تخلف در بازار اهر/ ۴۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی بسته هستند

کشف ۸۰ مورد تخلف در بازار اهر/ ۴۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی

کشف ۸۰ مورد تخلف در بازار اهر/ ۴۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی

عیسی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، در مورد دایر نشدن نمایشگاه پائیزه در شهرستان اهر، اظهار داشت: با توجه به رکود حاکم بر بازار شهرستان، بازاریان و اصناف با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و سیاست سازمان صنعت و معدن برای حل رکود بازار، اجازه تشکیل این‌گونه نمایشگاه‌ها را نمی‌دهد. وی افزود: دلیل دایر نشدن

عیسی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، در مورد دایر نشدن نمایشگاه پائیزه در شهرستان اهر، اظهار داشت: با توجه به رکود حاکم بر بازار شهرستان، بازاریان و اصناف با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و سیاست سازمان صنعت و معدن برای حل رکود بازار، اجازه تشکیل این‌گونه نمایشگاه‌ها را نمی‌دهد.

وی افزود: دلیل دایر نشدن نمایشگاه پاییزه صرفاً حمایت از اصناف و بازاریان بوده تا بتوانند اجناس خود را به فروش برسانند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مهم صنعت، معدن و تجارت، نظارت بر بازار و جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و صنعتی است، اظهار داشت: این سازمان از اول امسال نظارت‌های مختلفی بر بازار، اصناف و کسبه انجام داده است.

وی با بیان اینکه تعداد نظارت‌ها در فروردین ۷۰۵ مورد، اردیبهشت ۷۸۶ مورد، خرداد ۵۱۸ مورد، تیر ۸۳۵ مورد، مرداد ۷۱۳ مورد و در شهریورماه تاکنون ۸۶۴ مورد بازرسی انجام‌شده که تا این ماه رقم به یک هزار مورد افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: طی شش‌ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۴۴۰۰ مورد بازرسی، از واحدهای صنفی اهر انجام‌شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر، با تاکید بر اینکه بر تمامی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان نظارت می‌شود، از تشکیل ۸۰ مورد پرونده برای تخلفات واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد و خاظرنشان کرد: جریمه‌های کمتر از ۳ میلیون ریال، توسط سازمان تعزیرات حکومتی اخذ می‌شود و جریمه‌های بیشتر از آن، توسط سازمان تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت، تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.