کد خبر : 44309
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 23:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حاتمی: داور با سوت‌های اشتباه خود همه را عصبی کرده بود بسته هستند

حاتمی: داور با سوت‌های اشتباه خود همه را عصبی کرده بود

حاتمی: داور با سوت‌های اشتباه خود همه را عصبی کرده بود

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داور دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی با سوت‌های اشتباه خود بازیکنان و هواداران را عصبی کرده بود. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، بابک حاتمی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های





مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داور دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی با سوت‌های اشتباه خود بازیکنان و هواداران را عصبی کرده بود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، بابک حاتمی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروز سخت‌ترین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر که از این بازی سنگین برنده خارج شدیم. 

وی در ادامه افزود: واقعاً امروز جو خوبی بر ورزشگاه حاکم نبود و داور با سوت‌های اشتباه خود بازیکنان و هواداران را عصبی کرده بود.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از داور دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی گفت: به عقیده من اخراج طارمی تصمیم اشتباهی از سوی داور بود و همین اتفاق باعث شد که جو ورزشگاه به هم بریزد.

حاتمی در مورد مصدومیت خود در دیدار مقابل ملوان گفت: در دقیقه ۲۵ بازی روی یک چرخش دچار مصدومیت شدم و بعد از دقایقی دیگر نتوانستم به بازی ادامه دهم. 

وی در واکنش به این سؤال که چرا سوشا مکانی به آن شکل به داور اعتراض می‌کرد و به قول مایلی‌کهن او در زمین تنها یک قمه کم داشت، خاطر نشان کرد: من نفهمیدم داور به چه دلیل به سوشا کارت داد، اما در مورد رفتارش می‌توانید از خودش سؤال کنید. در مورد نظر مایلی‌کهن هم حرفی ندارم، هرچند حاجی هرچه بگوید، همان است!

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.