کد خبر : 44299
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 سپتامبر 2015 - 23:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رأفت: زمان علی پروین کسی جرأت نداشت حرکات مکانی را انجام دهد بسته هستند

رأفت: زمان علی پروین کسی جرأت نداشت حرکات مکانی را انجام دهد

رأفت: زمان علی پروین کسی جرأت نداشت حرکات مکانی را انجام دهد

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: زمان علی‌پروین کسی جرأت نداشت حرکات مکانی را انجام بدهد و این حرکات در شأن پرسپولیس نیست. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، پایان رافت پس از شکست ملوان مقابل پرسپولیس گفت: ملوان در این بازی خیلی خوب کار کرد، ما ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم که برای





مربی تیم فوتبال ملوان گفت: زمان علی‌پروین کسی جرأت نداشت حرکات مکانی را انجام بدهد و این حرکات در شأن پرسپولیس نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، پایان رافت پس از شکست ملوان مقابل پرسپولیس گفت: ملوان در این بازی خیلی خوب کار کرد، ما ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و فوق‌العاده بودند. پرسپولیس هیچ وقت این طور فوتبال بازی نکرد. آنها می‌خواستند در وقت اضافه دوم داور را تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: چه لزومی داشت که سوشا مکانی چندین بار از دروازه خارج شود و آن حرکات و رفتار را انجام دهد و به سمت داور برود. زمان علی‌ پروین کسی جرأت نداشت حرکات مکانی را انجام بدهد و این حرکات در شأن پرسپولیس نیست.

مربی تیم ملوان عنوان کرد: من دیدم که مازیار زارع در وسط زمین بود و احساس کردم درگیری پیش بیاید و به همین دلیل رفتم جدا کنم.

رافت در خصوص داوری گفت: داوری خیلی عالی بود اما پرسپولیسی‌ها می‌خواستند در وقت اضافه دوم داور را تحت تاثیر قرار دهند، ضمن اینکه داور می‌توانست ۳ دقیقه دیگر وقت اضافه بگیرد.

انتهای پیام/ 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.