کد خبر : 44190
تاریخ انتشار : شنبه 19 سپتامبر 2015 - 23:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴ ورزش‌های همگانی بسته هستند

تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴ ورزش‌های همگانی

تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴ ورزش‌های همگانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از تدوین سندچشم انداز ۱۴۰۴ ورزش‌های همگانی خبرداد و گفت: مهم‌ترین هدف در این سند زیرپوشش قرار دادن ۵۰ درصد مردم ایران زیرپوشش ورزش‌های همگانی است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، امیرمجدآرا شامگاه امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری در ورزش‌ همگانی (CLC) که به





رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از تدوین سندچشم انداز ۱۴۰۴ ورزش‌های همگانی خبرداد و گفت: مهم‌ترین هدف در این سند زیرپوشش قرار دادن ۵۰ درصد مردم ایران زیرپوشش ورزش‌های همگانی است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، امیرمجدآرا شامگاه امروز در مراسم اختتامیه پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری در ورزش‌ همگانی (CLC) که به از ۲۴ تا ۲۸ شهریورماه در شیراز برگزار شد اظهار داشت: سند چشم‌انداز فدراسیون ورزش‌های همگانی تدوین شده و محور اصلی این سند نیز حرکت به‌سوی ایرانی شاداب، فعال و سالم با حداقل زیرپوشش قرار دادن جمعیت ۵۰ درصدی کشور به ورزش‌های همگانی است.

وی بیان کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در برنامه خود پیشتاز بوده و برگزاری کلاس‌های بین‌المللی و بروزرسانی آموزش‌ها بر اساس آخرین استانداردهای جهانی را در برنامه قرار داده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در مورد اعتبارات نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه فدراسیون با توجه به مشارکت همگانی در انجام ورزش‌های همگانی هیچ محدودیت اعتباری  ندارد.

امیرمجدآرا با بیان اینکه ورزش همگانی امروز به مطالبه تبدیل شده است افزد: در این زمینه ارگان‌های متولی از جمله وزات‌ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها توسعه ورزش‌های همگانی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی همچنین در این نشست از تلاش‌های پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و همکاران وی در برگزاری پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری در ورزش‌ همگانی قدردانی کرد.

در این مراسم نیز کاپوستین عضو هیئت رئیسه انجمن بین‌المللی ورزش‌های همگانی نیز با قدردانی از برگزار کنندگان پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری در ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: امروز توسعه ورزش‌های همگانی روز به روز در حال توسعه است.

وی بیان کرد: امروز باید با استفاده از روش‌های خلاقانه توسعه ورزش‌های همگانی را در برنامه قرار داد تا مشارکت مردم در آن نیز روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.