کد خبر : 44173
تاریخ انتشار : شنبه 19 سپتامبر 2015 - 23:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیت الله واعظ موسوی: آیت الله خزعلی در دفاع از حق، اهل معامله نبود بسته هستند

آیت الله واعظ موسوی: آیت الله خزعلی در دفاع از حق، اهل معامله نبود

آیت الله واعظ موسوی: آیت الله خزعلی در دفاع از حق، اهل معامله نبود

نماینده خبرگان رهبری، با بیان اینکه آیت الله خزعلی در دفاع از حق و مقابله با جبهه باطل اهل معامله نبود، گفت: آن مرحوم در راستای تقویت ولایت فقیه و شخص رهبری تلاش کرد. به گزارش اهروصال، آیت الله سیدمحمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله خزعلی،





نماینده خبرگان رهبری، با بیان اینکه آیت الله خزعلی در دفاع از حق و مقابله با جبهه باطل اهل معامله نبود، گفت: آن مرحوم در راستای تقویت ولایت فقیه و شخص رهبری تلاش کرد.

به گزارش اهروصال، آیت الله سیدمحمد واعظ موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله خزعلی، اظهار داشت: آن عالم وارسته همواره در خط ولایت و رهبری بود و از هیچ‌ تلاشی در راستای حمایت از شأن و جایگاه ولایت فقیه فروگذار نکرد.

وی با تأکید بر اینکه آیت الله خزعلی خود پدر شهید بود و تا آخرین لحظه عمر بر عهد خود با شهیدان پایدار ماند، گفت: آن عالم وارسته از انقلابیون بسیار روشن و خوش باطن بود که درد دین و اصلاح جامعه داشت و با تلاش‌های شبانه روزی از همراهان بسیار خدوم امام در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود.

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: مرحوم آیت الله خزعلی در مباحث تبلیغی و انجام رسالت روحانیت خود سر از پا نمی‌شناخت، شهر به شهر و روستا به روستا مسافرت می‌کرد و در بیان شخصیت اهل بیت (ع) و پیام انقلابی اسلام و مکتب تشیع در تلاش و کوشش بود.

آیت الله واعظ موسوی تصریح کرد: آن فقیه وارسته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در کنار امام و رهبری بوده است، با وجود تصدی پست های حساس در قوه قضائیه، شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری همواره بر ذی طلبگی استوار بود و در دفاع از حق با کسی تعارف نداشت.

وی با تأکید بر این‌که آیت الله خزعلی در دفاع از حق و مقابله با جبهه باطل اهل معامله نبود، گفت: آن مرحوم در راستای تقویت ولایت فقیه و شخص رهبری تلاش کرد، به ویژه در جریان‌های مختلف نظام و در گذراندن انقلاب از تنگناها هیچ‌گاه از رهبری جدا نشد و در مقابل کسانی که به دنبال به انحراف کشاندن انقلاب بودند، لحظه‌ای کوتاهی نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با تاکید بر اینکه در جریان فتنه ۸۸ و همچنین قبل و بعد از آن آیت الله خزعلی همواره تقویت کننده منویات رهبری و مخالف کسانی بود که با ولایت زاویه پیدا کرده بودند، خاطرنشان کرد: ایشان بر عهدی که با فرزند شهید خود بسته بود، استوار ماند و به عبارت دیگر آن مرحوم پایبندی خود به اسلام و انقلاب را تا آخرین لحظه عمر شریفش حفظ کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.