کد خبر : 44169
تاریخ انتشار : شنبه 19 سپتامبر 2015 - 23:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یارانه شهریور واریز و قابل برداشت شد بسته هستند

یارانه شهریور واریز و قابل برداشت شد

یارانه شهریور واریز و قابل برداشت شد

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی ماه جاری ساعت ۲۴ (شنبه ۲۸ شهریور) به حساب سرپرستان خانوار واجد شرایط واریز و قابل برداشت شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم،‌ یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی معمولاً روزهای بیست و دوم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد اما از ماه های قبل دولت زمان واریز یارانه را





یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی ماه جاری ساعت ۲۴ (شنبه ۲۸ شهریور) به حساب سرپرستان خانوار واجد شرایط واریز و قابل برداشت شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم،‌ یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی معمولاً روزهای بیست و دوم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد اما از ماه های قبل دولت زمان واریز یارانه را به روزهای بیست و ششم هر ماه تغییر داده بود.

برهمین اساس یارانه نقدی در ماه های گذشته در فاصله بیست و دوم تا بیست و ششم به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد اما در ماه جاری طبق اعلام سخنگوی دولت زمان واریز یارانه نقدی بازهم تغییر کرده است.

در ماه جاری زمان واریز یارانه نقدی نسبت به ماه قبل با تغییر همراه شد و یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی با دو روز تأخیر نسبت به مرداد ماه ساعت ۲۴ شنبه ۲۸ شهریورماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

البته ممکن است در ماه جاری نیز عده ای از سرپرستان خانوار یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی را دریافت نکرده باشند علت آنهم این است که دولت حذف یارانه غیرنیازمندان از ماه ها قبل شروع شده و هر ماه تعدادی از خانوارهای غیرنیازمند از سبد دریافت یارانه نقدی حذف می شوند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.