کد خبر : 44156
تاریخ انتشار : شنبه 19 سپتامبر 2015 - 23:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس در بجنورد بسته هستند

افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس در بجنورد

افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس در بجنورد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد از افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس خبر داد و گفت: کرایه خودروی سواری برای یک ماه، ۵۸ هزار تومان و برای خودروی ون نیز ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان شده است. به گزارش اهروصال، هادی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هم‌اکنون استعلام ۷۰۰ راننده تائید





مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد از افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس خبر داد و گفت: کرایه خودروی سواری برای یک ماه، ۵۸ هزار تومان و برای خودروی ون نیز ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان شده است.

به گزارش اهروصال، هادی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هم‌اکنون استعلام ۷۰۰ راننده تائید شده و برای آن‌ها کارت صادر شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد گفت: سال گذشته ۷۵۰ راننده برای سرویس مدارس به کار گرفته شدند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد امسال به یک هزار نفر افزایش یابد.

قربانی افزود: مدیران مدارسی که تمایل به به‌کارگیری هر تعداد راننده دارند باید موضوع را با آموزش‌وپرورش در میان گذاشته و از میان شرکت‌های مورد تائید افراد انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: به‌منظور توجیه رانندگان کلاس‌های آموزشی با حضور پلیس اماکن و آموزش‌وپرورش استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد به افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: کرایه خودروی سواری برای یک ماه ۵۸ هزار تومان و برای خودروی ون نیز ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.