کد خبر : 43936
تاریخ انتشار : جمعه 18 سپتامبر 2015 - 21:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رقابت‌های تک حرکت لیفت باشگاه‌های شرق کشور در جاجرم برگزار شد‌ بسته هستند

رقابت‌های تک حرکت لیفت باشگاه‌های شرق کشور در جاجرم برگزار شد‌

رقابت‌های تک حرکت لیفت باشگاه‌های شرق کشور در جاجرم برگزار شد‌

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان جاجرم گفت: رقابت‌های تک حرکت لیفت باشگاه‌های شرق کشور امروز برای نخستین بار به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار شد. مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جاجرم اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان به مدت یک روز با یکدیگر به





رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان جاجرم گفت: رقابت‌های تک حرکت لیفت باشگاه‌های شرق کشور امروز برای نخستین بار به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار شد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جاجرم اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان جاجرم افزود: نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و گلستان برای نخستین بار است که در سطح کشور به میزبانی شهرستان جاجرم به رقابت با حریفان کشوری خود در این رشته ورزشی پرداختند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان شمالی ‌تصریح کرد: شهرستان جاجرم با جذب اسپانسر توانست میزبانی این رقابت‌های کشوری را بر عهده گیرد.

امین اکبری مطلق خاطرنشان کرد: میزبانی رقابت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان طبق تقویم ورزشی انجام می‌شود و هدف هیئت نیز تقسیم مسابقات در تمامی شهرستان‌ها است که این امر از ابتدای سال تاکنون تا حدودی محقق شده است.

اکبری مطلق افزود: تاکنون رقابت‌های قوی‌ترین مردان استان در اسفراین، پرورش اندام در آشخانه و پرورش اندام قهرمانی استان در شیروان برگزارشده است.

وی اظهار داشت: گرمه و فاروج نیز جزو شهرستان‌هایی به شمار می‌روند که چندان در این رشته ورزشی فعالیت ندارند و همین امر سبب شده رغبتی برای برگزاری میزبانی مسابقات نداشته باشند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان شمالی تصریح کرد: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان پارسال به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار شد و امسال نیز با توجه به جذب اسپانسر توانست میزبانی این رویداد کشوری را بر عهده گیرد.

انتهای پیام/ آ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.