کد خبر : 43929
تاریخ انتشار : جمعه 18 سپتامبر 2015 - 21:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعتراض به عملکرد داور و درخشش سپهر در حضور ناظم‌الشریعه بسته هستند

اعتراض به عملکرد داور و درخشش سپهر در حضور ناظم‌الشریعه

اعتراض به عملکرد داور و درخشش سپهر در حضور ناظم‌الشریعه

اعتراض به عملکرد داور در برابر خطاهای تاسیسات دریایی، درخشش سپهر محمدی گلر گیتی‌پسند و حضور محمد ناظم‌الشریعه سرمربی جدید تیم ملی فوتسال از نکات جالب تقابل قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بود. به گزارش اهروصال، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران درهفته دهم لیگ برترفوتسال از ساعت ۱۷





اعتراض به عملکرد داور در برابر خطاهای تاسیسات دریایی، درخشش سپهر محمدی گلر گیتی‌پسند و حضور محمد ناظم‌الشریعه سرمربی جدید تیم ملی فوتسال از نکات جالب تقابل قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بود.

به گزارش اهروصال، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران درهفته دهم لیگ برترفوتسال از ساعت ۱۷ عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.

تماشاگران اصفهانی از این دیدار استقبال خوبی کرده بودند و حدود ۳ هزار هوادار در سالن حضور داشتند که از باتدا تا انتهای دیدار بی‌وقفه گیتی‌پسند را مورد تشویق قرار دادند.

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران هم با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

در این دیدار تمام بازیکنان سرشناس ۲ تیم حضور داشتند به جز محمد کشاورز سرمربی فصل گذشته گیتی‌پسند و بازیکن فعلی تاسیسات دریایی که به اصفهان نیامده بود و اعلام شده که مصدوم است!

تقابل گلرهای سابق و فعلی تیم ملی در ترکیب ۲ تیم نیز از نکات جالب بود که البته در این تقابل سپهر محمدی برنده بود و با درخشش خود عامل برد شیرین گیتی‌پسند شد تا هواداران او را با سردادن شعار ” سپهر عقاب آسیا ” مورد تشویق قرار دهند.

واکنش محمود نصیرلو داور این دیدار به خطاهای بازیکنان تاسیسات هم در نوع خود قابل توجه بود و تصمیمات وی در چند صحنه با اعتراض شدید تماشاگران و کادر فنی گیتی‌پسند مواجه شد.

در دقیقه ۲۷ بازی تیم تاسیسات روی یک شروع مجدد روی پاس شمسایی و ضربه رضا سنگ‌سفیدی به گل رسید اما به دلیل خطا در حرکت داور این گل را مردود اعلام کرد که این رای داور اعتراض وحید شمسایی و دیگر بازیکنان تاسیسات را در پی داشت.

در نیمه نخست بازی ضربه وحید شمسایی به سمت دروازه نماینده اصفهان پس از برخورد با هر ۳ تیرک دروازه گیتی‌پسند بدون اینکه به گل تبدیل شود از دروازه خارج شد که صحنه‌ای جالب پدید آورد و در واقع یک خوش شانسی برای گیتی‌پسند بود.

مهران عالیقدر بازیکن گیتی‌پسند در ثانیه پایانی بازی پس از به ثمر رساندن گل دوم خود و گل ششم تیمش در میدان سجده شکر گذاشت.

این دیدار در نهایت با حساب ۶ بر ۲ به سود گیتی‌پسند پان یافت تا نخستین شکست این فصل تاسیسات رقم بخورد و برای نخستین بار تقابل این ۲ تیم برنده داشته باشد.

نتیجه قضاوت نصیرلو در این دیدار ۲ کارت زرد برای مهدی جاوید و سعید تقی‌زاده از گیتی‌پسند و ۲ کارت زرد هم برای وحید شمسایی و حمید احمدی از تیم تاسیسات دریایی بود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.