کد خبر : 43926
تاریخ انتشار : جمعه 18 سپتامبر 2015 - 21:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سیلاب به تأسیسات زیربنایی ۴ شهرستان خراسان شمالی خسارت زد‌ بسته هستند

سیلاب به تأسیسات زیربنایی ۴ شهرستان خراسان شمالی خسارت زد‌

سیلاب به تأسیسات زیربنایی ۴ شهرستان خراسان شمالی خسارت زد‌

باران و جاری‌شدن سیلاب به تأسیسات زیربنایی و روبنایی ۴ شهرستان خراسان‌شمالی خسارت زد و جان یک نفر را در روستای ارکان بجنورد گرفت. بخشدار مرکزی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: به سبب این سیل آب، برق، گاز و تلفن روستای ارکان قطع شد که هم‌اکنون با تلاش مسئولان مربوطه





باران و جاری‌شدن سیلاب به تأسیسات زیربنایی و روبنایی ۴ شهرستان خراسان‌شمالی خسارت زد و جان یک نفر را در روستای ارکان بجنورد گرفت.

بخشدار مرکزی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: به سبب این سیل آب، برق، گاز و تلفن روستای ارکان قطع شد که هم‌اکنون با تلاش مسئولان مربوطه برق و گاز این روستا وصل و تلاش‌ها برای برقراری تلفن و آب نیز ادامه دارد.

وی گفت: جاری شدن سیلاب سبب وارد آمدن خسارت به بیش از ۵۰ واحد مسکونی و تجاری روستاهای ارکان، دهگاه و رئین و وارد آمدن خسارت به مراتع کشاورزی مطرانلو و خوش‌منظر و تلف‌‌شدن تعدادی دام شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان را‌ز و جرگلان نیز افزود: سیل روز گذشته به تأسیسات آب‌رسانی در ۱۲ روستای منطقه جرگلان شهرستان راز و جرگلان خسارت وارد کرد.

مهدی امانی میزان خسارات واردشده به روستاهای این شهرستان را بیش از ۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال عنوان کرد.

حسین عظیمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی نیز با اعلام اینکه بارش باران و جاری شدن سیل سبب خسارت به زیرساخت‌های شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، اسفراین و مانه و سملقان شده است، افزود: هنوز میزان خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در استان به دست نرسیده و کارشناسان در حال برآورد آن هستند.

انتهای پیام/ آ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.