کد خبر : 43921
تاریخ انتشار : جمعه 18 سپتامبر 2015 - 21:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نامبو: سرویس‌های بازیکنان ایران، استراتژی‌های ما را از بین برد بسته هستند

نامبو: سرویس‌های بازیکنان ایران، استراتژی‌های ما را از بین برد

نامبو: سرویس‌های بازیکنان ایران، استراتژی‌های ما را از بین برد

سرمربی تیم ملی ژاپن گفت: سرویس‌های پرشی و موجی بازیکنان ایران، استراتژی‌های ما را از بین برد و بازی از دست ما خارج شد. به گزارش اهروصال، ماساشی نامبو، سرمربی تیم ملی ژاپن در مورد شکست ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل ایران در جام جهانی اظهار داشت: ما در ابتدا خوب بازی کردیم ولی سرویس‌های





سرمربی تیم ملی ژاپن گفت: سرویس‌های پرشی و موجی بازیکنان ایران، استراتژی‌های ما را از بین برد و بازی از دست ما خارج شد.

به گزارش اهروصال، ماساشی نامبو، سرمربی تیم ملی ژاپن در مورد شکست ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل ایران در جام جهانی اظهار داشت: ما در ابتدا خوب بازی کردیم ولی سرویس‌های پرشی و موجی بازیکنان ایران، استراتژی‌های ما را از بین برد و بازی از دست ما خارج شد.

نامبو گفت: این مشکل ممکن است مقابل تیم‌های بزرگ، گریبان ما را بگیرد ولی امروز نباید اتفاق می‌افتاد. بازیکنان ایران در دفاع،‌ عالی عمل کردند. ما باید برای زمانی که در شرایط سخت قرار می‌گیریم، استراتژی خاصی طراحی می‌کردیم تا در دریافت سرویس‌ها به ما کمک کند.

سرمربی ژاپن ادامه داد: حملات پایپ ما در این بازی عمل نکرد و بازیکنان ایران در حملات دو سر آنتن بسیار سریع کار کردند. ماباید بازیکنان ایران را با دریافت خوب سرویس متوقف می‌کردیم ولی ساختار حمله ما در این دیدرا موثر نبود.

هیرو شیمیزو، کاپیتان تیم ملی ژاپن نیز در مورد این بازی گفت: ما نتوانستیم حملات دوسر آنتن بازیکنان ایران را خنثی کنیم. آنها دفاع‌های زیادی در این بازی انجام دادند. تیم ایران از ۲ یا ۳ سال پیش خیلی قوی‌تر شده ولی ما هم قوی‌تر شده‌ایم. ما تا چند سال پیش این نوع بازی‌ها را ۳ بر صفر می‌باختیم. با بررسی اطلاعات این بازی می‌توانیم به نقاط ضعف خودمان پی ببریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.