کد خبر : 43736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 سپتامبر 2015 - 22:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نفت با شکست مقابل الاهلی در حسرت صعود ماند بسته هستند

نفت با شکست مقابل الاهلی در حسرت صعود ماند

نفت با شکست مقابل الاهلی در حسرت صعود ماند

آخرین نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات شکست خورد تا از حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا باز بماند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های الاهلی امارات و نفت ایران در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت ۲۰:۵۵ امروز (چهارشنبه) در





آخرین نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات شکست خورد تا از حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا باز بماند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های الاهلی امارات و نفت ایران در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت ۲۰:۵۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه راشد آل‌مکتوم دبی آغاز شده بود، با نتیجه ۲ بر یک به سود الاهلی به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را رودریگو دوس‌سانتوس لیما (۲۶) و احمد خلیل (۴۷ – پنالتی) برای الاهلی و وحید امیری (۵۰) برای نفت به ثمر رساندند.

شاگردان منصوریان که دیدار رفت را در تهران با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بودند، در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۳ بر یک شکست خوردند و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماندند.

تیم نفت آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۵ بود. پیش از این تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در مرحله گروهی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات حذف شده بودند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.