کد خبر : 43660
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2015 - 7:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه شله بران اهر بسته هستند

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه شله بران اهر

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه شله بران اهر

به گزارش اهروصال، اکبر فلاح در جلسه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی و اقدامات توامند سازی اجتماعات آنها با تاکید بر بهسازی شهر اهر گفت: با توجه به اینکه ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی معضل اساسی برای کشور بوده و این طرح برای مقابله با حاشیه‌نشینی از منطقه شله بران اهر آغاز و اجرایی می‌شود. شهردار اهر

به گزارش اهروصال، اکبر فلاح در جلسه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی و اقدامات توامند سازی اجتماعات آنها با تاکید بر بهسازی شهر اهر گفت: با توجه به اینکه ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی معضل اساسی برای کشور بوده و این طرح برای مقابله با حاشیه‌نشینی از منطقه شله بران اهر آغاز و اجرایی می‌شود.

شهردار اهر با اشاره به اینکه باید حاشیه‌نشینی در شهرستان اهر حذف شود، افزود: برخی از افراد برای برق‌کشی به سکونتگاه‌ها بدون گرفتن مجوز شهرداری اقدام به برق‌کشی و غیره می‌کنند که در صورت همکاری سایر ادارات خدمات رسان، با معضل حاشیه‌نشینی مقابله خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: جلوگیری از حاشیه‌نشینی در اولویت کاری در شهرستان اهر است و اگر دستگاه خدماتی در جهت ارائه انشعاب برای سکونتگاه‌های غیررسمی اقدام کند قطعاً در اجرای این طرح موفق نخواهیم بود.
فلاح در پایان خاطرنشان کرد: وجود گرانی و تورم در قیمت‌های مسکن، مردم را مجبور به حاشیه‌نشینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.