کد خبر : 43394
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم استقلال اهواز با قدرت در جام حذفی حاضر می‌شود بسته هستند

تیم استقلال اهواز با قدرت در جام حذفی حاضر می‌شود

تیم استقلال اهواز با قدرت در جام حذفی حاضر می‌شود

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: تیم استقلال اهواز در جام حذفی با قدرت حاضر شده است و در بازی فردا نیز با همه قدرت بازی می‌کند. به گزارش اهروصال، عصر امروز کنفرانس خبری مربیان دو تیم استقلال اهواز و کارای شیراز در اهواز برگزار شد. سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم استقلال اهواز، در این کنفرانس خبری





سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: تیم استقلال اهواز در جام حذفی با قدرت حاضر شده است و در بازی فردا نیز با همه قدرت بازی می‌کند.

به گزارش اهروصال، عصر امروز کنفرانس خبری مربیان دو تیم استقلال اهواز و کارای شیراز در اهواز برگزار شد.

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی تیم استقلال اهواز، در این کنفرانس خبری اظهار داشت: فردا نخستین بازی تیم استقلال اهواز در جام حذفی است و به دلیل حضور تیم‌های گمنام و بازیکنان پر امید در این جام، جام شگفتی‌ها است.

وی افزود: در سال‌های اخیر تیم‌های لیگ برتری حضور در بازی‌های جام حذفی کشور را جدی گرفته‌اند و ما نیز در بازی فردا با تمام قوا حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: هدف اصلی ما حضور موثر و پرقدرت در لیگ بر‌تر است و در جام حذفی سعی می‌کنیم به نیروهای جوان و بومی که کمتر فرصت بازی دارند فرصت بازی دهیم.

وی بیان کرد: البته جریان جام حذفی و حضور پرقدرت تیم‌های لیگ برتری نشان داده است که این جام زنگ تفریح نیست و باید دقت لازم را کرد.

بختیاری‌زاده درباره ترکیب تیم استقلال اهواز در بازی فردا مقابل کارا شیراز گفت: بازی فردا برای ما مهم است و تیم کارا شیراز با وجود اینکه تیم گمنامی است ولی برای احترام به این تیم با قدرت حاضر می‌شویم.

وی بیان کرد: در بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان آماده ارائه یک بازی خوب هستند.

سرمربی تیم استقلال اهواز درباره علت عدم حضور تیم‌های دسته پایین در جام حذفی افزود: حضور پر قدرت تیم‌های لیگ برتری برای کسب سهمیه آسیایی سبب شده است که تیم‌های دسته پایین نتواند به رده‌های بالا صعود کنند.

محمد عباسی سرمربی تیم کارا شیراز در این کنفرانس خبری اظهار داشت: اتفاقات جام حذفی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم در بازی فردا اتفاق خوبی برای تیم کارای شیراز رخ دهد.

وی افزود: در این بازی‌ها، ارزیابی بازیکنان و بررسی نقاط قوت و ضعف تیم یکی از اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم کارا شیراز بیان کرد: اگر در بازی فردا هوای گرم خوزستان اجازه دهد، تیم فوتبال استقلال اهواز را تحت فشار قرار می‌دهیم و امیدواریم برنده بازی باشیم.

عباسی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره وضعیت مالی تیم کارا شیراز افزود: مسئولان تیم همکاری مناسبی دارند و تاکنون مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: سرپرست باشگاه کمک‌های مناسبی به تیم داشته و با توجه به ظرفیتی که این تیم دارد، می‌تواند به نقطه مطلوبی برسد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.