کد خبر : 43389
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نقش و جایگاه بانوان خوزستانی در دفاع مقدس بازخوانی می‌شود بسته هستند

نقش و جایگاه بانوان خوزستانی در دفاع مقدس بازخوانی می‌شود

نقش و جایگاه بانوان خوزستانی در دفاع مقدس بازخوانی می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای پاسداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان برنامه‌های فرهنگی و نظامی متنوعی برنامه‌ریزی شده است که به‌طور ویژه برای پاشداست نقش زنان در این ستاد کمیته امور بانوان تشکیل می‌شود. به گزارش اهروصال، عصر امروز سومین جلسه ستاد استانی هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در محل معاونت سیاسی





معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای پاسداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان برنامه‌های فرهنگی و نظامی متنوعی برنامه‌ریزی شده است که به‌طور ویژه برای پاشداست نقش زنان در این ستاد کمیته امور بانوان تشکیل می‌شود.

به گزارش اهروصال، عصر امروز سومین جلسه ستاد استانی هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در محل معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.

فرج‌الله خبیر در این نشست ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خوزستان نقش تعیین کننده‌ای در دوران دفاع مقدس داشت و باید بتوانیم این رشادت‌ها را در هفته دفاع مقدس پاس بداریم.

وی با اشاره به وجود محدودیت‌های مالی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: برنامه تجلیل از مسئولان ستادهای پشتیبانی جبهه‌های دفاع مقدس چهارم مهرماه امسال در هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان درباره برنامه تجلیل از مسئولان ستادهای پشتیبانی جبهه‌های دفاع مقدس بیان کرد: این جنس برنامه از ابتکارات فرهنگی است که در استان برای پاسداشت ارزش‌ها دنبال می‌شود و برای اولین بار هم است که در کشور صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ارزش معنوی و وظیفه همگانی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای ارزشمند و با محتوا و با مشارکت مردمی برگزار شود.

خبیر اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود و همچنین برای اهمیت دادن به نقش زنان در دفاع مقدس علاوه بر کمیته نیروهای مسلح، کمیته بانوان نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این هفته افزود: در این هفته دیدارهای با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و همچنین رژه نیروهای مسلح تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ع


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.