کد خبر : 43376
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای غرامت کشاورزان استان بوشهر از طریق صندوق بیمه پرداخت می‌شود بسته هستند

غرامت کشاورزان استان بوشهر از طریق صندوق بیمه پرداخت می‌شود

غرامت کشاورزان استان بوشهر از طریق صندوق بیمه پرداخت می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: غرامت کشاورزان بیمه شده که به‌سبب بحران طوفان، تگرگ و باران دچار خسارت شدند، از طریق صندوق بیمه پرداخت می‌شود. به گزارش اهروصال، خسرو عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه ۵ شهرستان استان بوشهر در بحران طوفان و تگرگ دچار خسارت شدند، اظهار





معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: غرامت کشاورزان بیمه شده که به‌سبب بحران طوفان، تگرگ و باران دچار خسارت شدند، از طریق صندوق بیمه پرداخت می‌شود.

به گزارش اهروصال، خسرو عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه ۵ شهرستان استان بوشهر در بحران طوفان و تگرگ دچار خسارت شدند، اظهار داشت: در این بحران محصولات کشاورزی و دامی شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، جم و دیر دچار خسارت شدند.

وی با بیان اینکه محصولات خرما، مرکبات، سبزی، صیفی، محصولات گلخانه‌ای و دامی دچار خسارت شدند تصریح کرد:  در دشتستان بیشترین  خسارت وارد شده به محصولات کشاورزی در مناطق آب‌پخش، بوشکان و شبانکاره بود که اکنون در حال برآورد خسارت وارده به کشاورزان هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده به کشاورزان دشتی در منطقه شنبه بود گفت: در این منطقه اراضی و محصولات کشاورزی صیفی و سبزیجات کشاورزان خسارت دید که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

عمرانی افزود: درجم، دیر و تنگستان نیز محصولات گوناگون کشاورزان بر اثر وقوع تگرگ، طوفان و باران خسارت دید که ارزیابی میزان خسارت در دست بررسی است.

وی با اشاره به نحو پرداخت غرامت به کشاورزان افزود: کشاورزانی که محصولاتشان بیمه هستند، براساس تعرفه تعیین شده، صندوق بیمه محصولات کشاورزی موظف به پرداخت غرامت آن‌ها است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: براساس تصمیمات نشست ستاد بحران استان بوشهر کشاورزان و دامدارانی که تحت پوشش نیستند ارزیابی‌‌های میزان خسارت، در اختیار مدیریت بحران وزارت کشور قرار می‌گیرد.

عمرانی افزود: کشاورزانی هم که  تسهیلات کشاورزی دریافت کرده‌اند، برای پرداخت اقساط  مورد نظر، به آن‌ها مهلت داده می‌شود.

انتهای پیام/ع


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.