کد خبر : 43373
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صحبت درگوشی مرزبان و طارمی و پخش تصاویر کنایه‌آمیز از اسکوربرد بسته هستند

صحبت درگوشی مرزبان و طارمی و پخش تصاویر کنایه‌آمیز از اسکوربرد

صحبت درگوشی مرزبان و طارمی و پخش تصاویر کنایه‌آمیز از اسکوربرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان دقایقی با مهاجم پرسپولیس به صحبت پرداخت. به گزارش اهروصال، با آغاز دیدار پرسپولیس – پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی افزوده شد و تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به حدود دو هزار نفر رسید که در این بین بالغ بر ۲۰





سرمربی تیم فوتبال پیکان دقایقی با مهاجم پرسپولیس به صحبت پرداخت.

به گزارش اهروصال، با آغاز دیدار پرسپولیس – پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی افزوده شد و تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به حدود دو هزار نفر رسید که در این بین بالغ بر ۲۰ نفر طرفدار پیکان بودند.

* پیش از آغاز بازی از اسکوربرد ورزشگاه تصویری پخش شد که در آن ورزشگاه آزادی پر بود، این در شرایطی است که ۹۹ درصد سکوهای ورزشگاه آزادی برای دیدار امروز خالی است.

* هنگامی که داوران در حال گرم کردن بودند برای لحظاتی بین آنها ناهماهنگی به وجود آمد که همین مسئله سوژه تماشاگران شد.

* پیش از آغاز بازی برانکو ایوانکوویچ به سمت مرزبان رفت و به گرمی با سرمربی پیکان به خوش‌وبش پرداخت. برانکو همچنین با تک‌تک بازیکنان نیمکت‌نشین پیکان دست داد.

* محسن بنگر و مهدی طارمی پیش از آغاز بازی به سمت علیرضا مرزبان رفتند. نکته جالب اینجا بود که سرمربی پیکان پس از اینکه طارمی را در آغوش گرفت برای لحظاتی به صورت درگوشی با مهاجم پرسپولیس صحبت کرد.

* قبل از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به خاطر مرگ آیلان کودک سه ساله سوری و همچنین سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی از طرف بازیکنان و هواداران انجام شد.

* تعدادی از لیدرهای سابق پرسپولیس برای تیم پیکان فعالیت می‌کنند. هواداران پیکان که چند دقیقه‌ای پس از آغاز بازی مشغول تشویق تیم‌شان بودند با راهنمایی مأموران نیروی انتظامی و یگان ویژه به چند سکوی آن طرف‌تر از هواداران پرسپولیس برده شدند تا تنشی بین تماشاگران ایجاد نشود.

* فقط دو عکاس در نیمه اول پشت دروازه پرسپولیس حضور داشتند. 

* مصاحبه چند روز پیش علی فتح‌الله‌زاده با خبرگزاری تسنیم و ادعای مدیرعامل پیشین استقلال مبنی بر اینکه آبی‌پوشان پیش از دربی معروف سال ۵۲، هشت گل به پرسپولیس در یک دیدار زده‌اند باعث شده بود تا خبرنگاران پرسپولیسی در این مورد صحبت کنند. 

* بعد از اولین حمله جدی بازیکنان پیکان روی دروازه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ از روی نیمکت بلند شد و کنار خط آمد.

* از دقیقه ۱۸ نیمه اول یکی از بازیکنان پیکان پشت دروازه خودشان مشغول گرم کردن شد. 

* اولین خطر جدی پرسپولیس روی دروازه پیکان دقیقه ۲۷ رقم خورد که ضربه سر خطرناک رامین رضاییان را دروازه‌بان پیکان به کرنر فرستاد.

* در اواخر نیمه اول و در لحظاتی که بازی متوقف شد محسن بنگر برای لحظاتی با مرزبان مشغول صحبت کردن شد. مرزبان هم بطری آبی را که در دست داشت، به بنگر داد. 

* در دقیقه ۴۴ و هنگامی که داور در یک صحنه مشکوک برای پرسپولیسی‌ها اعلام کرنر نکرد تمام بازیکنان تیم با حالت متعجب به داور و کمک‌داور اعتراض می‌کردند. 

* پس از پایان نیمه اول معدود هواداران پیکان به شدت علیرضا مرزبان را تشویق کردند.

* داکروز، گاسپار و دیه‌گو، دستیاران کی‌روش از تماشاگران بازی پرسپولیس – پیکان هستند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.