کد خبر : 43365
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مورینیو بعد از سومین شکست چلسی: من یک قهرمان هستم! بسته هستند

مورینیو بعد از سومین شکست چلسی: من یک قهرمان هستم!

مورینیو بعد از سومین شکست چلسی: من یک قهرمان هستم!

سرمربی چلسی پس از شکست این تیم در خانه اورتون گفت که شاگردانش عملکرد خوبی را ارائه دادند، اما همانند چند بازی قبلی در کسب نتیجه بدشانس بودند. به گزارش اهروصال، ژوزه مورینیو در پی شکست ۳ بر یک عصر امروز (شنبه) شاگردانش در خانه اورتون در نخستین بازی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس





سرمربی چلسی پس از شکست این تیم در خانه اورتون گفت که شاگردانش عملکرد خوبی را ارائه دادند، اما همانند چند بازی قبلی در کسب نتیجه بدشانس بودند.

به گزارش اهروصال، ژوزه مورینیو در پی شکست ۳ بر یک عصر امروز (شنبه) شاگردانش در خانه اورتون در نخستین بازی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس گفت: نتایج آن‌طور که ما می‌خواهیم، پیش نمی‌رود. با توجه به کیفیتی که ما داریم، این نتایج درست نبوده و در حد و اندازه چلسی نیست. این نتایج چیزی نیست که بازیکنان ما شایسته‌اش هستند.

وی افزود: بازیکنان من شایسته چیزهای بیشتری نسبت به چیزی که به دست می‌آوریم، هستند، ولی حالا انتقاد از من و بازیکنان کار آسانی است و منتقدین می‌گویند که همه چیز اشتباه است و ما عالی بازی نکردیم. من اما مخالف این دست افراد هستم. من یک قهرمان هستم و بازیکنانم هم قهرمان هستند. نوع بازی بازیکنانم به اندازه نتیجه بد نبود، ولی در هر بازی همه چیز علیه ما می‌شود.

پس از سومین شکست فصل آبی‌پوشان لندنی در پنجمین بازی لیگ برتری خود، هواداران چلسی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند و خواهان کناره‌گیری ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم شدند.

چلسی که در طول فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشت و تنها ۳۲ گل دریافت کرده بود در پنج بازی ابتدایی فصل تاکنون ۱۲ گل دریافت کرده و بدترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.