کد خبر : 43358
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال تحویل می‌شود بسته هستند

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال تحویل می‌شود

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال تحویل می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری‌ها در سایت‌های مسکن مهر افزایش یابد، گفت: پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال تحویل می‌شود. به گزارش اهروصال، سید محمد پژمان در حاشیه افتتاح ۲۳۹۲ واحد مسکن مهر استان یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: وضع مسکن مهر یزد خوب است و بالغ





معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری‌ها در سایت‌های مسکن مهر افزایش یابد، گفت: پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال تحویل می‌شود.

به گزارش اهروصال، سید محمد پژمان در حاشیه افتتاح ۲۳۹۲ واحد مسکن مهر استان یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: وضع مسکن مهر یزد خوب است و بالغ بر ۸۰ درصد واحدهایی که شروع شده تحویل صاحبان داده شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد مابقی هم انشاالله با تلاش‌های مستمر و همراهی متقاضیان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و لااقل این اتفاق منطبق با قول‌هایی است که از اول داده شده و تا پایان سال ۹۴ این پرونده را انشاالله می‌بندیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همکاران ما در تدارک برنامه‌های جدید هستند که انشاالله بتوانند در زمینه تامین مسکن مهر مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ایران در ارتباط با وضعیت مسکن مهر کشور، گفت: عمده بحث مسکن مهر در بخشی که متوجه اقدامات دولت و مدیران دولتی است، با قوت و سرعت در حوزه آماده‌سازی، زیرساخت و روبناهای مورد نیاز سکونت تلاش شده و درصد بالایی هم حل شده و باقی کار هم در حال انجام است و تنها همت تعاونی‌ها و قراردادهای سه جانبه می‌طلبد که اعضا تامین مالی لازم را انجام دهند.

پژمان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات دولت، با افزایش سقف تسهیلات از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان، فرصتی پیدا شده که اگر کسی کمبود نقدینگی پیدا کرد از این میزان مازاد استفاده کند.

وی عمده مشکل در اتمام شاید به بحث تامین نقدینگی و تلاش بیشتر سازنده‌ها بر می‌گردد ولی در بخش زیرسازی‌ها و روبنا‌ها، همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی که رفاه مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، با همه ادارات در حال همکاری هستیم و از شهرداری‌ها هم تقاضا داریم که مسکن مهر را به عنوان بخشی از زندگی شهری جدی‌تر تلقی کند و با پررنگ‌تر شدن حضورشان، خدمات دیگر نقاط شهر را در این مناطق دایر کرده و روی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت راه در این زمینه حساب کنند.

پژمان در زمینه مسکن اجتماعی، گفت: حوزه کار ما با برنامه‌ریزی که در طرح جامع مسکن انجام دادیم، در ارتباط با تامین مسکن، نیازمان و نقطه اثر این نیاز روشن هست و اینکه در جاهایی که دولت زمین در اختیار دارد، برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از اراضی صورت گرفته است.

وی بحث مسکن اجتماعی برای چهاردهک کم درآمد جامعه هست که در واقع شرایط اقتصادی خوبی ندارند و نمی‌توانند آورده خوبی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ایران خاطرنشان کرد: برای این افراد ساز و کارهای حمایتی نیاز است که توسط نهادهای مختلف و خیران انجام شود و با حمایت دستگاه‌های حمایتی بتوانیم برای این افراد هم مسکن ایجاد کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی باید این را هم بپذیریم که وضعیت درآمدی کشور در شرائط خوبی نیست و امیدواریم یک گشایشی در زمینه درآمدی صورت گیرد و بتوانیم زمان اجرای این برنامه‌ها را به رسانه‌ها اعلام کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.