کد خبر : 43354
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم خراسان جنوبی لایق ارائه بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند بسته هستند

مردم خراسان جنوبی لایق ارائه بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند

مردم خراسان جنوبی لایق ارائه بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مردم استان خراسان جنوبی لایق ارائه بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند. به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بنا داریم در سفر به استان توجه ویژه ای به مباحث





رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مردم استان خراسان جنوبی لایق ارائه بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بنا داریم در سفر به استان توجه ویژه ای به مباحث اشتغال ، خودکفایی و توانمندسازی افراد و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خراسان جنوبی همیشه موجب فخر نظام و انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: این استان دارای مردمی ولایت مدار،انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه بوده وخدمات قابل توجهی را به نظام مقدس اسلامی داشته اند.

رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) با بیان اینکه در چند سال اخیر توجه خوبی به این استان صورت گرفته است، اظهار داشت: توسعه همه جانبه خراسان جنوبی و رسیدن به نرم کشوری در زمینه های مختلف، مستلزم نگاه ویژه دولت و سازمان های دولتی به این استان زرخیز است.

فتاح، اشتغال را مهمترین دستورکارهای این نهاد بیان کرد وگفت: ازدواج و ارائه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و خانواده های تحت پوشش از دیگر اولویت های کاری  کمیته امداد درکشور وخراسان جنوبی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به موضوع مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و افزود: در زمینه بهسازی منازل مسکونی در روستاها نیز این آمادگی وجود دارد تا هرگونه کمک و مساعدت صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

R41348/P4001
source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.