کد خبر : 43343
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در یزد افتتاح می‌شود بسته هستند

بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در یزد افتتاح می‌شود

بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در یزد افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به افتتاح ۲۳۹۲ واحد مسکن مهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: تا پایان امسال ۴۶۶۸ واحد مسکن مهر در یزد افتتاح می‌شود. به گزارش اهروصال، غلامرضا رضایی در مراسم افتتاح پروژه تعاونی ۲۰۰ واحدی اندیشه غدیر یزد اظهار داشت: مجموع واحدهای مسکن مهر ثبت





مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به افتتاح ۲۳۹۲ واحد مسکن مهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: تا پایان امسال ۴۶۶۸ واحد مسکن مهر در یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش اهروصال، غلامرضا رضایی در مراسم افتتاح پروژه تعاونی ۲۰۰ واحدی اندیشه غدیر یزد اظهار داشت: مجموع واحدهای مسکن مهر ثبت نام شده در استان یزد ۱۸ هزار و ۳۰۱ مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با پروژه‌هایی که امروز در این مراسم و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، ۱۴ هزار و ۹۸۶ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه‌های امروز، ۸۰ درصد از کل مسکن مهرهای استان یزد به صورت کامل تحویل متقاضیان شده است.

رضایی ادامه داد: تعداد چهار هزار و ۶۶۸ واحد مسکن مهر دیگر هم در استان یزد باقی مانده که این تعداد هم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بالای ۷۰ درصد است و فعالیت‌های نازک‌کاری و محوطه‌سازی آنها باقی مانده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.