کد خبر : 43339
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی شهرداری بندرعباس رشد صعودی دارد بسته هستند

فعالیت‌های فرهنگی شهرداری بندرعباس رشد صعودی دارد

فعالیت‌های فرهنگی شهرداری بندرعباس رشد صعودی دارد

شهردار بندرعباس، فعالیت‌های مجموعه شهرداری بندرعباس در بخش فرهنگی را روندی رو به رشد اعلام کرد. به گزارش اهروصال، عباس امینی‌زاده در نشست با فرماندهان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، بسیج را سرمایه‌ای اجتماعی، اعتقادی و معنوی دانست و اظهار داشت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی است که با هدف پاسداری از





شهردار بندرعباس، فعالیت‌های مجموعه شهرداری بندرعباس در بخش فرهنگی را روندی رو به رشد اعلام کرد.

به گزارش اهروصال، عباس امینی‌زاده در نشست با فرماندهان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، بسیج را سرمایه‌ای اجتماعی، اعتقادی و معنوی دانست و اظهار داشت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی است که با هدف پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبتنی بر اینکه فعالیت شهرداری‌ها نباید به حوزه عمرانی خلاصه شود، افزود: شهرداری بندرعباس بر اساس تحقق منویات معظم له در این خصوص، در صدد ایفای نقش در بخش‌های فرهنگی است.

شهردار بندرعباس، فعالیت‌های شهرداری بندرعباس در بخش فرهنگی را روندی رو به رشد خواند و ساخت سه فرهنگسرا و چند زمین ورزشی تا پایان سال جاری را از جمله اقدامات در حال انجام این شهرداری ذکر کرد.

امینی‌زاده با اشاره به وجه اشتراک های شهرداری و مجموعه بسیج در بخش های مختلف، تصریح کرد: از آنجایی که شهرداری و مجموعه بسیج در بخش‌های مختلف وجه اشتراک‌های زیادی دارد، می‌توان تعامل خوبی در راستای اهداف مدنظر برقرار کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.