کد خبر : 43337
تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2015 - 19:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گودرزی: مسئله دوپینگ را جدی بگیرید و مراقب باشید ورزشکاران گم نشوند! بسته هستند

گودرزی: مسئله دوپینگ را جدی بگیرید و مراقب باشید ورزشکاران گم نشوند!

گودرزی: مسئله دوپینگ را جدی بگیرید و مراقب باشید ورزشکاران گم نشوند!

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در نشستی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی شرکت کرد. به گزارش اهروصال، در نشست عصر امروز (شنبه) محمود گودرزی علاوه بر رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایمان نهراوی وزیر ورزش و جوانان اندونزی نیز حضور داشت. همچنین باید به غیبت برخی از رؤسا از جمله علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد.





وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در نشستی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی شرکت کرد.

به گزارش اهروصال، در نشست عصر امروز (شنبه) محمود گودرزی علاوه بر رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایمان نهراوی وزیر ورزش و جوانان اندونزی نیز حضور داشت. همچنین باید به غیبت برخی از رؤسا از جمله علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

در این نشست نصرالله سجادی با اشاره به نظام ارزیابی عملکرد فدراسیون‌ها در سال ۹۳ اظهار داشت: ما در بخش توسعه ورزش قهرمانی، توسعه رشته ورزشی، مدیریت اداری و پشتیبانی و مجموع این سه شاخه، جدولی را تنظیم کرده‌ایم که در آن فدراسیون‌ها رتبه‌بندی شده‌اند.

وی افزود: این ارزیابی برای انجام بهتر کارهاست تا نشان بدهیم بر امور مختلف نظارت داریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با ذکر چند نکته ادامه داد: تذکر اول مربوط به تقویم فدراسیون‌هاست که درخواست می‌کنیم اگر قرار است تغییری در آن ایجاد شود به ماخیلی زود اطلاع داده شود. تذکر دوم نیز مربوط به ارائه گزارش سفرهای برون‌مرزی است. قرار است از اواخر مهرماه درخواست سفر برون مرزی فقط از طریق اتوماسیون صورت گیرد.

سجادی عنوان کرد: برگزاری به موقع مجامع و انتخابات هیئت‌هایی که با سرپرست هستند و ارائه گزارش‌های مربوط به مسائل مالی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه این نشست محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم این ارزیابی باعث تلاش برای پیشرفت شود. ممکن است برخی از ملاک‌ها مربوط به برخی فدراسیون‌ها نباشد، اما تلاش کرده‌ایم که اینها نزدیک به صحت باشد. 

وی ادامه داد: فدراسیون‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد جهش آنها باشیم. همچنین سفرها نیز باید قدری تعدیل شود. ما در سال کسب سهمیه المپیک هستیم که امیدواریم برخی فدراسیون‌های در این باره همکاری بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به رؤسای فدراسیون‌ها گفت: مسئله دوپینگ را جدی بگیرید. برخی مکمل‌ها مشکلاتی دارند به طوری که طبق آمار گرانی ۲۵ درصد مکمل‌ها حاوی مواد نیروزا هستند و تجویز آنها اگر توجهی صورت نگیرد، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. همچنین باید به صغرسن نیز توجه داشته باشیم. فرقی به حال ما نمی‌کند که در رده‌های سنی پایه چه مقامی کسب کنیم، مهم این است که اجازه ندهیم موضوع صغرسن رخ دهد.

گودرزی با بیان نکته سوم خاطرنشان کرد: اینکه ورزشکار یا مربی به خارج از کشور برود و دیرتر از موعد مقرر به ایران بازگردد با توجه به فضایی که در ورزش وجود دارد، این موضوع می‌تواند آسیب بزند. پس مراقب باشید که اعضای تیم‌ها در زمان مقرر بازگردند و نمی‌خواهد به آنها این هدیه را بدهید که یکی دو روز اضافه‌تر بمانند. همچنین مراقب باشید که ورزشکارانتان گم نشوند.

در پایان این نشست برخی از رؤسای فدراسیون‌ها از جمله علی‌نژاد و باقرزاده صحبت‌هایی را مطرح کردند.

باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی انتقاداتی را به ارزیابی صورت گرفته مطرح کرد که البته گودرزی و سجادی پاسخ مربوطه را به او دادند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.