کد خبر : 43172
تاریخ انتشار : جمعه 11 سپتامبر 2015 - 20:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیروزی ذوب‌آهن مقابل بادران تهران در نیمه نخست بسته هستند

پیروزی ذوب‌آهن مقابل بادران تهران در نیمه نخست

پیروزی ذوب‌آهن مقابل بادران تهران در نیمه نخست

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل بادران تهران در نیمه نخست به پیروزی دست پیدا کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و بادران تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد. برای تیم ذوب‌آهن





تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل بادران تهران در نیمه نخست به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و بادران تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

برای تیم ذوب‌آهن در این دیدار محمدباقر صادقی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، اکبر صادقی، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهرداد قنبری، مرتضی تبریزی، مسعود حسن‌زاده و مهدی رجب‌زاده بازی می‌کنند.

در ترکیب تیم فوتبال بادران تهران نیز هادی زرین ساعد، تقی شاهمرادی، محسن فتحی، مرتضی هاشم‌زاده، سید احمد شفیعی، محمد عبادزاده، فرزاد ایزد، رسول ناصربخت، حسن جعفری، مصطفی چراغی و علیرضا افضلی به میدان می‌روند.

سبزپوشان اصفهان در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در تلاش بودند که با استفاده از ترکیب هجومی خود، عملکرد بهترین نسبت به بادران به نمایش بگذارند

ذوبی‌ها در نیمه نخست بازی خیلی زود و توسط محمد نژاد مهدی، گل برتری را به ثمر رساندند اما در ادامه گلی به ثمر نرساندند تا نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم به پایان برد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.